PDA

Zobacz pełną wersję : Szablon tylko na stronie głównej



Pajacyk
01-04-2009, 19:01
Witam. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że szukałem w googlach czy ktoś nie miał podobnego problemu, przejrzałem też forum.
Problem jest pewnie głupi i prosty do rozwiązania, podejrzewam, że trzeba coś zmienić w plikach szablonu ale niestety nie znam się na tym...

Ustawiłem na stronce jakiś szablon, lecz jest on wyświetlany tylko na stronie głównej. Na podstronach nie ma absolutnie żadnego szablonu. Nie ważne czy mam ustawiony edytowany przeze mnie szablon czy pobrany albo domyślny. Problem jest cały czas.

Proszę o jakąkolwiek podpowiedź.

DevSoft
01-04-2009, 19:34
Proszę podać link do strony

Pajacyk
01-04-2009, 19:45
Na razie jeszcze nic nie zrobiłem na stronie, jedynie ustawiłem szablon i pousuwałem przykładowe artykuły, ale wystarczy kliknąć na news w górnym menu. Adres strony to: http://mmozone.ynd.pl

big_krzysiek
01-04-2009, 20:14
wylacz proste adresy...

big_krzysiek
01-04-2009, 20:28
ok...widze ze zniknakles...

jesli po wylaczeniu prostych adresow strona zadziala, zobacz czy masz na serwerze plik .htaccess, jesli nie przerob go z htaccess.txt

to nie jest problem z szablonem, tylko masz wygenerowane jakies dziwne linki ktore przekierowuja cie do bledu 404 (np.index.php/about-joomla)

iras11
02-04-2009, 13:59
Miałem taki sam problem ale jakoś zaskoczyło

zwiastun
02-04-2009, 14:14
Jak wygląda w pliku configuration.php $live_site?

Pajacyk
02-04-2009, 15:40
Wyłączyłem te adresy i już wszystko działa. Dzięki wielkie :]

vitasklep
23-06-2009, 16:05
Mam ten sam problem - mam skonfigurowany plik, właczam proste adresy i widać mi tylko szablon na stronie główwnej. a plik configuration.php mam var $live_site = '';

Co może być przyczyną?

########## Begin - Joomla! core SEF Section
############# Use this section if using ONLY Joomla! core SEF
## ALL (RewriteCond) lines in this section are only required if you actually