PDA

Zobacz pełną wersję : Brakujące litery w komentarzach ...



Testerr
03-04-2009, 22:30
Mam takie pytanie. Zainstalowałem w Joomli 1.5.10 - mXcooment ( do komentarzy ) i spolszczenie także jest. Ale pojawiają mi się braki w literach "ó" , "ę" , "ż" itd.. Dlaczego ? Jak widać na screnie to wygląda tak jak pokazane w załączniku. Czy da się coś zrobić , by "ż" , "ó" i pozostałe litery były widoczne ? Prosiłbym o pomoc. Z góry dziękuje.

Pozdrawiam.

stasio
03-04-2009, 23:41
masz pewnie joomle w utf a komponent w iso... zmięń na inny komponent np na !Joomlacomment

albo sprawdź poprawność strony kodowej strony i bazy

Testerr
04-04-2009, 23:44
masz pewnie joomle w utf a komponent w iso... zmięń na inny komponent np na !Joomlacomment

albo sprawdź poprawność strony kodowej strony i bazy

To mam sprawdzić informacje o stronie ? Bo sprawdzałem i pisze że kodowanie UTF-8 , nie wiem jak mam sprawdzić czy komponent jest w iso.Gdzie się zmienia na inny komponent ? Jestem początkujący i nie bardzo mogę sobie z tym poradzić gdzie to trzeba wyzmieniać , czy sprawdzić.Z tego co patrzyłem to strona jest kodowana w UTF -8 a baza - to patrząc na serwerze widzę takie coś: System kodowania znaków dla MySQL: UTF-8 Unicode (utf8)
Niezabardzo wiem co mam teraz zrobić .

Pozdrawiam.

zwiastun
05-04-2009, 03:01
Gdy pobierałeś mxComment, to musiałeś widzieć uwagę o kodowaniu. Jeśłi nie - sprawdź plik mxcomment.xml - w pierwszej linii powinieneś zobaczyć.
Ponadto wystarczy podejrzeć którykolwiek z plików języka polskiego.
I jeszcze raz ponadto: w plikowni u nas są i ISO i w UTF

Testerr
07-04-2009, 00:40
Gdy pobierałeś mxComment, to musiałeś widzieć uwagę o kodowaniu. Jeśłi nie - sprawdź plik mxcomment.xml - w pierwszej linii powinieneś zobaczyć.
Ponadto wystarczy podejrzeć którykolwiek z plików języka polskiego.
I jeszcze raz ponadto: w plikowni u nas są i ISO i w UTF

A jeśli chcę pobrać w kodowaniu UTF , to mógłbym prosić o link do mxcomment w kodowaniu UTF - 8 ?

zwiastun