PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z instalacją na serwerze



pdgk
04-04-2009, 20:55
Witam. Od razu zaznaczam ze jestem mocno początkujący więc proszę o cierpliwość.
Chcę zainstalować joomla na serwerze więc zrobiłem backup za pomocą joomlapack.
Kiedy usiłowałem to wypakować żeby wrzucić na serwer wyskoczyło mase plików uszkodzonych jakieś błędy crc w ogóle nie ogarniam. Niby wszystkie pliki są ale czy to będzie działać.
No i druga sprawa czy ktoś tutaj może mi pomóc total komandera bo tez mam pytanie?
Z góry dzięki i pozdrawiam

Bazyl
04-04-2009, 21:45
Mamy już J! 1.5.10. Od niej zaczynaj.
Poza tym:
"Przed napisaniem tu czegokolwiek znajdź użytkownika @zwiastuna ( :) ). W adresach z jego stopki jest całe mnóstwo informacji, które musisz posiąść. Nie patrz na to, że większość jest dla "starej" Joomla! - główne główności się nie zmieniają...
Czytaj, czytaj, czytaj...
Później zapoznaj się z regulaminem tego forum, zobacz, gdzie jest wyszukiwarka i...
Czytaj, czytaj, czytaj..."

zwiastun
05-04-2009, 01:55
W sprawie pierwszej: nie zrozumiałe: z czego zrobiłeś backup?
W sprawie TC - jest polska nakładka, to nie jest forum TC ale zapytaj, zobaczymy

pdgk
06-04-2009, 08:51
W sprawie pierwszej: nie zrozumiałe: z czego zrobiłeś backup?
W sprawie TC - jest polska nakładka, to nie jest forum TC ale zapytaj, zobaczymy

Wiec tak. Zrobiłem stronkę jeszcze na 1.5.9 zaktualizowałem do aktualnej wersji. Wykonałem back-up w miarę możliwości według instrukcji z tego serwisu. Być może nie ustawiłem jakichś parametrów ale jako początkujący naprawdę niektóre rzeczy są dla mnie niezrozumiałe i zostawiłem domyślne.
Po rozpakowaniu z pliku Zip wyskoczyło masę uszkodzonych plików

pdgk
07-04-2009, 15:01
Ponowie pytanie bo nie mogę dojść do tego sam.
1.Sporządzam kopię za pomocą joomlapack.
2.Katalogi wynikowy i tymczasowy zmieniam z c:/xampp/htdocs........
na d:/jakis folder/i dalej to co trzeba
3.Dziennik zdarzeń wybieram na wszystkie info i diagnostyka