PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z instalacją dodatków, modułów, szablonów



agnes76
05-04-2009, 20:33
Witam!
Mam problem z instalacją większości modułów, dodatków i szablonów joomla.
Wiem, że temat był wałkowany wielokrotnie, ale nie znalazłam rozwiązania, które by mi pomogło lub też odpowiedź była dla mnie kompletnie niezrozumiała. Jestem laikiem, więc proszę o jak najbardziej jasne sformułowania.
Przy próbie instalowania bota otrzymuje komunikat:

Wczytywanie mambot - Wczytanie nieudane
Błąd: W pakiecie instalacyjnym - brak pliku Joomla! XML lub kodowanie pliku jest niepoprawne
Instalacja mambot – Niepowodzenie
Nie znaleziono pliku instalacyjnego:
/home/craigavo/public_html/media/install_49d8efbc81480/

Ustawienia mam prawidłowe:

media/Zapisywalny
language/Zapisywalny
mambots/Zapisywalny
mambots/content/Zapisywalny
mambots/search/Zapisywalny
mambots/system/Zapisywalny

Korzystam z Joomla! + Admin Language 1.0.15 stable

Próbowałam także instalować moduł menu (kilka różnych) z takim samym skutkiem chociaż wszystkie ustawienia są prawidłowe czyli zapisywalne. Co dziwnego bez problemu zainstalował mi się moduł imienin.

Kodowanie serwera utf8. Wyczytałam, że przy takim kodowaniu należy skorzystać z programu gżegżółka. Skorzystałam. Wypakowałam bota a następnie uruchomiłam program gżegżółka z menu edycja wybrałam dodaj pliki i dodałam wszystkie możliwe pliki z katalogu bota, czyli te znalezione przez program nadające się do konwersji. W pierwszym okienku ustawiłam ISO8859-2 Europa Środkowa a w drugim Unicode-UTF8 no i start. Z katalogu bota po konwersji usunęłam pliki z rozszerzeniem plik Bak i spakowałam i taką paczkę próbowałam zainstalować. Wynik

Wczytywanie mambot - Wczytanie nieudane
Błąd programu rozpakowującego archiwum
Instalacja mambot – Niepowodzenie
Nie znaleziono pliku instalacyjnego

Bardzo proszę o pomoc. Dziękuję. Pozdrawiam.

dkint
06-04-2009, 05:24
Witam

A parametry serwera ? może safe mode masz włączony ?

pozdrawiam
Krzysiek

agnes76