PDA

Zobacz pełną wersję : pytanie o menu



omen1989
10-04-2009, 13:01
Mam następujący dylemat. Tworze w joomla! dopeiro od tygodnia także jestem komletnym laikiem więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z menu. Wygląda ono tak:
aktualnosci
o nas
galeria
linki
kontakt
forum.
Kazdy element menu prowadzi do jakiegos komponentu, sekcji lub kategorii. W "o nas" chcialbym jeszcze zrobic dodatkowy podział. Chciałbm aby wyglądało to tak, że po najechaniu na "o nas" rozwija się podmenu z następnymi opcjami. Czy moge to zrobic w zwykłym menu dostepnym w joomla! czy musze sciagnac jakis modul? Jesli moge, to gdzie to ustawic i w jaki sposób? Pozdrawiam

Bazyl
10-04-2009, 13:19
W standardowym szablonie ja_purity działa pięknie menu rozwijane.
Wszystko jest kwestią ustawień.
Przeszukaj forum - znajdziesz dużo podpowiedzi.

idek
10-04-2009, 13:19
hej,

poszukaj sobie co nieco na forum o:
- menu rozwijane
- submenu

EDIT:
do @bazyl: hehe.. no tak jakos wyszło, ze nagle sie zrobiłem zapracowany, a już dodałem jego kontakt do listy :D ludzie chyba naprawde myslą, że my nie mamy co robić tylko wszystko wszystkim ustawiac i podawać jak na tacy, a za coś przeciez trzeba żyć.. pomocy nie włoże do garnka i nie ugotuję zupy ;)
a Twojego postu usunąc nie mogę, bo moje królestwo rozciąga się tylko na forum o 1.5 ;)

omen1989
10-04-2009, 13:32
przeciez nie chce zeby ktos mi robil gotowce;p pytam tylko o jakies wskazówki;p pytam czy jest to mozliwe w standardowym menu.. no w ja_purity to raczej strony nie chce;p

Bazyl
10-04-2009, 13:33
Jest to możliwe.
W ja_purity możesz podejrzeć jak chodzi.

Żartowałem z idkiem, pewnie zaraz usunie post.

edit: już :D

omen1989
10-04-2009, 13:59
ok a mozecie mi powiedziec czy to: http://img25.imageshack.us/img25/8153/menuzkd.png sa własnie submenu? czy musze ustawic to jeszcze jakos inaczej?

Bazyl
10-04-2009, 14:00
Tak.
Przeszukaj forum.
Ustawienia to kwestia css.

omen1989
10-04-2009, 15:29
Wiem ze te moje pytania moga byc nudne, ale tak...