PDA

Zobacz pełną wersję : Wrzut Joomla na serwer Home



irec
14-04-2009, 14:17
Witam,
Piszę do Was z prośbą o pomoc. Szukam informacji na temat - jak skopiować/wrzucić gotową już strone z dysku (którą stworzyłem na wirtualnym serwerze Apache) na serwer działający na Home.pl?
Jestem początkujący i szukam informacji na ten temat. Jezeli nei chce sie nikomu opisywac w jaki sposób to zrobić to prosze chociaz o jakies namiary na stronki gdzie są takie rzeczy wytlumaczone.
Pozdro

Bazyl
14-04-2009, 14:33
http://www.joomla.pl/content/view/404/1/

idek
14-04-2009, 14:35
spróbuj wszystkie pliki ze stronki wrzucic na home.pl, potem wrzuc baze do bazy na home.pl, zmien ustwaienia do bazy i link strony w confuguration.php i jak wszystk poszło dobrze, to powinno chodzic, a jak nie to napisz na czym się wyłożyłeś :)

(podpowiedź: żeby wgrać baze musisz ją najpier wyeksportować u siebie z kompa (phpmyadmin) a potem w phpmyadmin na home.pl zaimportowac baze)

edit: oo... albo zrobić jak radzi bazyl (http://forum.joomla.pl/member.php?u=14086) ;)

ppilus
14-04-2009, 14:45
Jak napisał @bazyl. Przy pomocy JoomlaPack najszybciej i nie napracujesz się przy tym.

Bazyl
14-04-2009, 14:47
@idek: :p:D

irec
14-04-2009, 18:20
Mhmmm no dobra. Bede probowal na dniach.
Dzieki Panowie. :D

pdgk
15-04-2009, 16:07
Podepnę się pod temat bo mam podobny problem

Najpierw spróbowałem przez joomlapack. wrzuciłem kopię + kickstart i instalacja nie poszła - wyskoczyło "Could not open CHANGELOG.php for writing" (nie doszukałem się pomocy w rozwiązaniu problemu więc spróbowałem inaczej:
wyeksportowałem bazę z xampp i importowałem w phpmyadmin na serwerze, przezuciłem pliki strony na serwer i zmieniłem configuration.php. Pojawił się problem taki że nie mogę się zalogować do panelu administratora, a na stronie głownej wyświetlają się błędy: