PDA

Zobacz pełną wersję : Przenoszenie Joomla na server2go



Anna1
29-04-2009, 14:55
Jestem początkująca. Strone w Joomla tworze na potrzeby pracy dyplomowej, dlatego też potrzebuje ją w wersji prznośnej. Po przeczytaniu informacji o możliwościach zaczęłam korzystać z Server2go z instalacją Joomla. Było dobrze jak pracowałam lokalnie i przenosiłam na docelowy serwer. Niestety posypało mi się wszystko jak z docelowego serwera chciałam aktualizować roboczą, lokalną wersje. Spakowałam strone komponentem do pakowania, wgrałam na Server2go no i nie moge połączyć się z bazą danych. Przeglądając fora doczytałam, że mogę to zmienić gdzieś w ustawieniach serwera lokalnego, no i próbowałam. Nic nie wyszło.
Nie rozumię, dlaczego nie czyta bazy danych. Eksportowałam baze danych z serwera lokalnego na serwer docelowy i wszystko chodzi, a odwrotnie nie.

ppilus
29-04-2009, 20:39
(...) Spakowałam strone komponentem do pakowania, wgrałam na Server2go no i nie moge połączyć się z bazą danych. (...)Jaki to był komponent do pakowania ?



Przeglądając fora doczytałam, że mogę to zmienić gdzieś w ustawieniach serwera lokalnego, no i próbowałam. Nic nie wyszło. Czy na pewno chodziło o ustawienia serwera ? Może o plik configuration.php gdzie są zapisane dane do połączenia z bazą danych.

Rozumiem, że wybrane fragmenty pracy będzie można potem poczytać na http://wiki.joomla.pl :)

big_krzysiek
29-04-2009, 20:47
dolaczam sie do tematu...:-)
zaczalem testowac ten serwer, ale z braku czasu poddalem sie...
post na forum (http://forum.joomla.pl/showthread.php?t=27691) tez niewiele pomogl...

ppilus
29-04-2009, 20:58
Przyznaję, że póki co nie korzystałem z Server2go.
Ale czego się nie robi dla mas :) tym bardziej, że ciekawość bierze górę. Właśnie pobieram i o sukcesach będę informował (jeżeli będą takowe :) ).

Anna1
30-04-2009, 08:24
Dzięki za zainteresowanie.