PDA

Zobacz pełną wersję : Phoca gallery - kategorie



olenkaa7
05-05-2009, 00:47
Jestem początkująca i używam Joomlę od niedawna. Zainstalowałam Phoca gallery.

1. Utworzyłam nowy moduł Menu o nazwie Galeria.
2. W zakładce Projektant pozycji menu - utworzyłam nową pozycję np. Rok 2007.
3. W zakładace Phoca Gallery - wgrałam zdjęcia i utworzyłam kategorie.
4. W zakładce Projektant pozycji menu - utworzyłam nową pozycję następny ROK 2008.
5. Nie widzę nigdzie możliwości, żeby wziąć tylko wybrane kategorie (jest tylko wszystkie kategorie).

Jak to zrobić, żeby do pozycji menu 2008 dodać kategorie zdjęć z roku 2008, a następnie do pozycji menu 2009 dodać kat. zdjęć z roku 2009?

Bazyl
05-05-2009, 01:01
Klikasz menu2008 | zmień typ | phoca gallery| i co tylko chcesz |

edit: jak klikniesz | widok kategorii | to później ją wybierasz w parametrach podstawowych

olenkaa7
05-05-2009, 11:29
Zmieniłam typ - ale to wyświetla tylko jedną kategorię.

Zobaczyłam, że są tylko dwa funkcje:

- Lista widoków kategorii Phoca Gallery- wyświetla wszystkie kategorie

- Widok kategorii Phoca Gallery- wyświetla wszystkie obrazki jednej kategorii

Jak zrobić listę widoków z wybranymi kategoriami, a nie wszystkimi np do menu 2008 dodać kategorie o nazwie "wycieczka" i "wczasy", a do menu 2009 kategorie o nazwie "obóz" i "szkola"?

zwiastun
05-05-2009, 13:22
Przecież widzisz, że nie ma takiej opcji. Zakładasz menu typu separator, a pod nim te pozycje do konkretnych kategorii

cebos
19-01-2010, 15:39
Czy można jaśniej opisac ten problem, włąsnie potrzebuja aby z głównego menu był bezpośredni dostęp do:
"Galeria" - Lista widoków kategorii Phoca Gallery, która wyświetlałaby wszystkie kategorie PRÓCZ jednej.
Poniżej menu "Top Foto" - Widok kategorii Phoca Gallery, który wyświetli wszystkie obrazki jednej kategorii, tej która została pominieta wyżej.