PDA

Zobacz pełną wersję : Jak zacząć instalację w moim przypadku??



markuss7
07-05-2009, 17:09
Na początku chciałem Wszystkich użytkowników forum PRZYWITAĆ:)
Jako, że jestem totalnym laikiem i nie znam HTML spróbowałem korzystać z Joomli ale...
Wykupiłem domenę na home.pl, założyłem serwer na cba.pl i zrzuciłem przez Filezille Joomla 1.5 jednak kiedy w pasku firefoxa wpisuje nazwę swojej strony/joomla/install itp. to z automatu przekierowuje mnie home.pl
Próbowałem też cba.pl/moje konto/joomla ale nic z tego. Co robie źle?
Pomóżcie , zgóry wielki DZIĘKI

idek
07-05-2009, 18:04
domen nie jest przekierowana na serwer cba, i zapewne też na serwerze cba nie jest podpięta...

propinuję zapoznać się z pomocą obu firm świadczacych Ci usługi i napewno sobie poradzisz... ew. skontaktuj się z nimi w prośbie o pomoc, ale powinienś sobie sam da rade

markuss7
07-05-2009, 20:26
Dzięki za pomoc. Spróbuję na home.pl bo z tego co kojarzę, to podczas zakładania konta na cba.pl to podawałam domenę na którą chciałem konto założyć. Jeszcze raz dzięki za radę.

Bazyl
07-05-2009, 21:54
Jak już będziesz miał miejsce dla Joomla! zajrzyj koniecznie do Biblioteki Elektronicznej Dokumentacji Joomla! (http://wiki.joomla.pl/nowicjusze).

markuss7
09-05-2009, 09:46
Rzeczywiście przekierowałam domenę na serwa i jest oki. tzn. po wejściu na moją domenę widzę panel logowania na cba.pl i już jest oki, także raz jeszcze dzięki idek. Wszedłem tez na linka, którego zamieściłeś bazyl
"Biblioteki Elektronicznej Dokumentacji Joomla! (http://wiki.joomla.pl/nowicjusze)." ale nie rozwiązuje on mojego drugiego problemu tj. nie mogę zacząć instalki Joomli bo jak wpiszę domena/joomla15 lub inne kombinacje domena/joomla15/installation.index.php
to ładuje się stronka administracyjna na cba.pl ale tak jakby nie dokońca bo bez żdnych jpg.ów gifów itp. sa same odnośniki do przycisków ale żadnych obrazków no i oczywiście instalacji Joomli tez nie ma.

Bazyl
09-05-2009, 10:09