PDA

Zobacz pełną wersję : problem z wyglądem strony po usunięciu katalogu instalacyjnego



Anusiaczek
08-05-2009, 20:54
Witam, kiedyś pewna osoba wykonała za mnie początek, a ja zrobiłam resztę, tj. prostą zawartość strony. Teraz niestety nie mam z nią kontaktu. Potrzebuję pomocy, co mam zrobić po dokonaniu deinstalacji katalogu instalacujnego przez total commander. Obecnie moja strona wygląda tak:
http://www.zdrowko.yoyo.pl/index.php

no a skoro istnieje tam (jak na razie) orginalna templatka powinny również na tej stronie być widoczne kolory.. może powinnam zmienić coś ze stanowiska administratora.. po prostu nie wiem jak sie dalej za to zabrać, pomocy:(

jestem raczej początkująca w tworzeniu stron przez joomle..
P.S. Witam wszystkich Forumowiczów, to mój pierwszy post:)

Bazyl
08-05-2009, 21:03
Ustaw domyślny szablon w panelu administratora.

Biblioteka Elektronicznej Dokumentacji Joomla! (http://wiki.joomla.pl/nowicjusze)

Anusiaczek
08-05-2009, 21:35
po zalogowaniu do panelu administratora nie mam widocznych ikon, a jedynie dwa razy powtórzone dodaj artukuł i ponizej w tym samym okienku dodaj artykuł, w kolejnym artykuły, artykuły, itd. a na samej górze nie mam nawet paska menu... więc nie potrafie zmienić na domyślny szablon.. czy powinnam oprócz folderu installation w total commanderze usunąć coś jeszcze? może w tym tkwi mój błąd..

nikszal
08-05-2009, 21:55
Darmowy serwer, darmowe kłopoty. Mam chwile czasu, napisz do mnie na gg 4599073. Jestem obecny.

stasio
08-05-2009, 22:38
Darmowy serwer, darmowe kłopoty. darmowy sex darmowy syfilis...

nikszal
08-05-2009, 22:41
Darmowy serwer, darmowe kłopoty. darmowy sex darmowy syfilis...
No wiesz... A feee. Teraz jest już ogólnie dostępne... mydło.

sunpietro
09-05-2009, 10:18
ten ktoś Ci zmienił styl zaplecza administracyjnego
musisz bodajże podmienić pliki na serwerze w folderze administrator/templates/
tam masz folder khepri, usuń go, potem wrzuć w to samo miejsce folder khepri z pakietu instalacyjnego Joomla!