PDA

Zobacz pełną wersję : forum



ok3m
22-06-2006, 00:04
witam jestem nowy w mambo chodz mam pojecie nad praca w cms'ach z gory przepraszam jezli to zły dzial, a mam mianowicie takie pytanie poszukuje jakies alternety na forum bo ten joomlaboard mi nie lezy bo to straszna lipa wyswietlanie itp forum moze byc otwierane w nowym oknie obojetne chodzi mi o to zeby instalacja byla maksymalnie prosta, zeby synchronizowalo uzytkonikow, i jak mam styl radiostation zebym nie musial robic osobnego stylu dla forum, prosze specow o pomoc z gory dziękuje POZDRAWIAM

Dylek
22-06-2006, 06:42
UUu... Jak Ci sie udalo zdobyc pojecie o pracy z CMSami jak nie masz pojecia o pracy z szukajką? ;) Wysil sie choc minimalnie, prosze Cie...
A inne forum dyskusyjne masz np. tutaj (http://www.joomlapl.com/component/option,com_remository/Itemid,32/func,fileinfo/id,95/) czy tutaj (http://www.joomlapl.com/component/option,com_remository/Itemid,32/func,fileinfo/id,67/).

ok3m
22-06-2006, 08:54
no wiem ze sa ale mi wlasnie o to chodzi zeby ktos napisal ktory jest najlepszy najłatwiejszy do ogarniecia i najbardziej funkcjonalny, a szukajki uzywalem tylko ciezko mi bylo sformuowac zapytania no ale mneijsza z tym pozatym co d smf to jak jego zamatuje to bede musial zrobic nowy styl zeby jkaos pasowal do portalu :/

Rybik
22-06-2006, 21:02
a wez sobie zainstaluj 2-3 fora i zobacz... fora zintegrowane nie wymagaja wiele, tylko komponent zaladowac podlinkowac i obejrzec jak wyglada

ok3m
22-06-2006, 22:45
wiem wiem, zainstalowalem no to pierwsze joomlaboard to strasznie lipnie wyglada te dzialy i to wszystko straszna tandeta smf to znowu musze styl robic zeby wygladalo, a ten jeszcze jeden co tam pokazywal ktos to tez jakas lipa dziwna nawigacja :| ja nie chce nic nie samowitego byle by bylo proste dla uzytkownika i wygladalo jakos

stone
22-06-2006, 22:58
W chwili obecnej jedynie joomlaborad oferuje forum które nie wymaga dostosowania skórki. Ale jest, tak to zauważyłeś bardzo proste.