PDA

Zobacz pełną wersję : Ostatnie Newsy - Strona Główna



gniew1971
14-05-2009, 18:15
Witam !
Jestem początkującym użytkownikiem Joomla, i chce swój portal przerobić właśnie na joomle, ale idzie mi to dosyć ciężko, zresztą sami zobaczcie: www.moszczenica.info/jomla/

Chciałbym zrobić coś takiego w joomli jak miałem dotychczas, można to zobaczyć na www.moszczenica.info. Jakich musze użyć modułów by osiągnąć taki efekt jak mam na www.moszczenica.info? Czy wopgóle da się tak zrobić jak teraz? Bo to co mam teraz to jest ręczny skrypt portaloway napisane przezemnie.

Prosze o pomoc !!!


Z góry dzięki !!!

Bazyl
14-05-2009, 18:21
Jeżeli sam napisałeś ręczny skrypt portalowy to z Joomla! nie bedziesz miał problemów.

Zainstaluj wersję 1.5.10 z przykładowymi danymi.
Zmieniaj, kombinuj, dostrajaj.

Standardowa instalacja ma ogromne możliwości.
Dodatków jest wiele.

gniew1971
14-05-2009, 18:55
Jak się ma swoje i samemu sie pisało to łatwo jest robić. Joomla nie moja więć ciężej. Chodzi mi tylko o to jakie moduly mam poinstalowac by otrzymać taki efekt ja mam na swoim skrypcie.

Bazyl
14-05-2009, 18:59
Mam napisać dużymi literami?
Pogody nie ma w standardzie.

gniew1971
14-05-2009, 19:02
Ale nie ma jakiegoś modułu bym miał łatwo zrobić strone główną tak jak dotychczas miałem?
Jaki moduł by te newsy zrobić ?

Bazyl
14-05-2009, 19:06
Koleżanki i Koledzy: kliknijcie dla @gniew1971 jakiś modulik, który przerobi jego stronę na J!.

gniew1971
14-05-2009, 19:09
No dobra nie to nie, ale mam jedno pytanie. Jeżeli robie styl od początku: www.moszczenica.info/jomla to gdzie mam zrobić stronę startową, by później inne podstrony dobrze wchodziły. W pliku index.php czy w jakimś innym pliczku?

Bazyl
14-05-2009, 19:14
Biblioteka Elektronicznej Dokumentacji Joomla! (http://wiki.joomla.pl/nowicjusze)

gniew1971
14-05-2009, 19:22