PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z wysyłaniem poczty z Joomla 1.5.10



MagicWawa
03-06-2009, 01:39
Witam Wszystkich. Ponieważ jestem zupełnie nowy na forum, to witam Bardzo Serdecznie :)
Mój problem polega prawdopodobnie na tym, że jestem raczej zielony w Joomla.
Otórz: Stworzyłem w menu dział Kontakt, w dziale kontakt jest jeden użytkownik, czyli ja. Problem polega na tym, że wyświetlając kontakt pokazuje się formularz do wysłania poczty email, ale wypełnienie formularza i wysłanie go pozostaje bez echa. Żaden mail nie dochodzi ani na konto adresata, ani na konto wysyłającego. pokazuje się natomiast komunikat "dziękujemy za wiadomość". Nie dochodzą maile ani przy ustawieniu mail, ani smtp. Co dziwne, rejestracja nowego użytkownika przebiega prawidłowo i otrzymuje on wiadomość oraz powiadamiany jest administrator strony, że zarejestrował się nowy użytkownik. Próbowałem stworzyć innego adresata w kontaktach, ale na inne konto też nic nie dochodzi z tego formularza.
Hosting mam płatny z włączoną funkcja mail().
Proszę o jakąś podpowiedź, bo szukanie na googlach i stronach o Joomla niestety nie przyniosło rezultatu.
Dlatego próbuję skorzystać z waszej uprzejmości.
Za wszelką pomoc bedę wdzięczny.

Jola
03-06-2009, 03:20
Musi być wypełnione pole email użytkownika w komponencie :)

MagicWawa
03-06-2009, 11:25
Dziękuję za odpowiedź, ale to chyba nie to.
Rozumiem, że masz na myśli komponent kontakty i maila wpisanego w poszczególnych kontaktach?
Jeśli tak, to niestety nie to, bo sprawdzałem kontakt wpisując adresy z onetu, wp, o2, swojego hostingu i nic. Jaki adres nie byłby wpisany w kontakcie, to i tak nic nie wychodzi z formularza. Niestety

No i udało się. Nie wiem dlaczego tak było. Nowa instalacja na innej domenie, ale tym samym koncie hostingowym pomogła. Nie kumam, ale problem się rozwiązał.

--------------