PDA

Zobacz pełną wersję : Cykl pytań :)



koton
26-06-2006, 11:37
Witam,
Jestem początkującym użytkownikiem Joomli. Jestem w trakcie tworzenia drugiej strony na tym skrypcie. Już troszkę wiem o administracji, ale chcę poznać szczegóły :o
Myślę, że pomożecie mi w kilku sprawach :)

Może zacznę od komponentu kontakty - korzystam ze standardowego komponentu.

1. Czy można zmienić szerokość komórek, w których wyświetlane są dane kontaktowe (u mnie jest to nazwa, stanowsko, Email, Telefon). Czy można też zmienić ich align?
2. Jeżeli mam trzy kategorię kontaktu i w jednej jest tylko jedna pozycja, to czy da się zrobić tak, żeby link do tej kategorii był odnośnikiem do szczegółów jedynego kontaktu?


Czekam na odpowiedź, a kolejne pytania później... :)

Rybik
26-06-2006, 11:55
1. components/com_contact/ jedyny plik z rozszerzeniem html.php generuje to co widac w kontaktach, tam zmieniaj wielkosci i uklad pol
2. Dac sie pewnie da ale to do kodu trzeba dopisac: warunek na ilosc kontaktow w kategorii i alternatywny link na te okolicznosc - brzmi ladnie ale nie podejmuje sie :)

a skoro juz troche z Joomla dzialasz to tez innych userow uszanuj i tytuluj topiki zgodnie z ich trescia nie ladujac rozmaitych tresci w jeden worek , teraz ok bo wszystko dotyczy zmian w kontaktach ale jak nastepne pytania beda o co innego to sie nie krepuj zakaldac tematy, potem sie bedzie lepiej to przeszukiwac.

koton
26-06-2006, 14:12
Dzięki za pomoc.
1. Wszystko zrobiłem jak chciałem - pełne zadowolenie :)
2. Zgodnie z Twoją sugestią - ja również nie podemuje się. Nic się nie stanie jak będzie trzeba kliknąć dwa razy.

Czy jesteś pewnien, że warto zakładać nowe tematy? Pytań mam sporo (komponent do pobierania, statystyka, edycja szablonu).

maj_ka
26-06-2006, 15:04
ja jestem pewna że warto osobne tematy - innym użytkownikom łatwiej potem znajdować odpowiedzi na dane kwestie.
forum jest przecież dla wszystkich

koton
26-06-2006, 23:07