PDA

Zobacz pełną wersję : Wcięcie akapitowe pierwszej linii tekstu



TLo
12-06-2009, 10:47
Chciałbym w edytorze JCE dodać sobie dodatkowy styl (w rozwijanej liście Styles), który dodawałby w formacie akapitu tekstu jedynie wcięcie akapitowe pierwszej linii - powiedzmy 25px
Nie znam się na CSS, pogooglałem nieco, poczytałem o poleceniach padding oraz text-indent: 25px, ale chyba tracę czas, bowiem mimo edytowania plików template.css oraz template_rtl.css nowy styl nie pojawia się na liście stylów.
Korzystam z typowej templatki ja_purity i moj problem jest zapewne drobiazgiem dla obeznanych z CSS.
Pomoże mi ktoś? Poda co mam wkleić, w jaki plik i w którym miejscu?
Bede szczerze zobowiązany :)
Pozdrawiam

seba.adm
12-06-2009, 10:52
Informacje na temat szablonów, jak również używanego przez Ciebie znajdziesz >>Tutaj<< (http://wiki.joomla.pl/Kategoria:Szablony)

TLo
12-06-2009, 11:02
Dzięki! Niestety - nie ma tam niczego na temat tworzenia nowych stylów. Przynajmniej na razie.

seba.adm
12-06-2009, 11:09
Odpowiadając na Twoje pytania wskazałem żebyś wiedział że trzeba poszukać. Dodatkowe informacje gdzie szukać zostały wskazane w stopce @Zwiastuna. O tworzeniu nowych szablonów przeczytasz >>Tutaj<< (http://www.pomoc.joomla.pl/content/section/13/46/)

Pozdrawiam :)

TLo
12-06-2009, 14:28
Sebie już dziękuję.
A gdyby ktoś przeczytał jednak i zrozumiał o co mi idzie, a przy tym miał coś praktycznego do powiedzenia na temat wcięć akapitowych i tworzenia stylu tekstowego (nie szablonu - Sebo.adm!) - to chętnie się z jego postem zapoznam.
Pozdrawiam!

zwiastun
12-06-2009, 15:33
Dzięki! Niestety - nie ma tam niczego na temat tworzenia nowych stylów. Przynajmniej na razie.

Ponieważ jest to ewidentna bzdura, @seba.adm po raz kolejny udzielił Ci odpowiedzi, za co należy mu się rzeczywiste dziękuję, a nie tekst z niemiłym podtekstem!