PDA

Zobacz pełną wersję : Galeria - jaką wybrać - nie mogę sobie poradzić



martinne
25-06-2009, 17:10
Witam,
Jestem osoba początkująca i od jakiegoś czasu walcze niemiłosiernie ze zrobieniem własnej strony. Od kilku dni staram się zbudowac galerię. Instaluję komponenty dodatki i inne pierdoły. Generalnie zatrzymałem się na komponencie JoomGallery. Mam problem żeby skonfigurowac ten dodatek. W jaki sposób mam uruchomic galerie z posrednictem JoomGallery? Zrobiłem nowy link w menu, nadałem mu typ JoomGallery. Zrobiłem Upload zdjęć. Dalej nie wiem jak to uruchomić żeby pod moim linkiem Galeria działało to co ustawiam w panelu administracji komponentu JoomGallery. Jest ktoś mi w stanie pomóc? Lub chociaż opisac w jaki sposób taką galerie się konfiguruje?
Co polecacie innego z czym łatwo sobie poradze?
Bede wdzieczny za kazda pomoc
Pozdr
Przed chwilą zainstalowałem Morfeoshow. Podobny problem. Wszystko skonfigurowałem. Zdjęcia dodałem. Porblem sie objawia w taki sposób że przy kliknięciu na link w menu na stronce - Galeria - strona się ciągle ładuje, pasek ładowania i nie chce się załadować.

chesterr3
26-06-2009, 11:14
ściągnij sobie plg_slimbox_1.0-pl.zip.

A z tego co napisałeś wnioskuje że po prostu wszystko robisz dobrze tylko ścieżki do obrazków masz pewnie złe. Poczytaj o tym w jakimś kursie html.

martinne
26-06-2009, 11:54
Zainstalowałem też slimboxa. Problem przy slimboxie była taki że nie chciały się wyświtlać miniaturki zdjęc - zamiast nich były czerwone krzyzyki. A jak już sie klikneło w jakiś krzyzyk to zdjęcie sie wyswietlało w taki sposób że pojawiało się "za" szablonem. Czyli wszystkie tabele, menu, top menu zasłaniały to zdjęcie.
Na prawde nie wiem jak sobie poradzić. zdjęcia umieszam w takich katalogach w jakich prosza w opisie pluginu.
Dal informacji używam Joomla 1.5. Wszystko oparte na wirtualnym serwerze Apache. Może to ma jakiś związek?

chesterr3
26-06-2009, 12:17