PDA

Zobacz pełną wersję : Jak przenieść menu i poszerzyć ramkę strony??



Mangas
04-07-2009, 19:26
Witam! W Joomli w wersji 1.5 jestem kompletnie zielony (do tej pory pracowałem na 1.0 i szło całkiem dobrze, ale dużo słyszałem o tym, że 1.5 jest znacznie lepsza, więc postanowiłem spróbować). Dlatego pozwolę sobie zadać pytanie.

Z Templatki.com ściągnąłem szablon o wdzięcznej nazwie FROG. wygląda on domyślnie tak jak na zrzucie 1. Wydało mi się, że jest trochę mało miejsca na treść strony więc postanowiłem ją poszerzyć, co nie było zadaniem trudnym, jednak całość wygląda w tej chwili tak: http://www.mangas.za.pl/

Strona co prawda jest znacznie szersza, tak jak chciałem, ale teraz moje podwójne pytanie brzmi : JAK sprawić by prawe menu, wylądowało po prawej stronie i jak poszerzyć ramkę strony, tak aby wykorzystywała resztę dostępnej przestrzeni?

W J 1.0 dał bym sobie radę, ale w 1.5 jakoś nie mogę się połapać i znaleźć odpowiednich wartości.

Proszę o pomoc, jednak nie w postaci linków do Wiki i innych materiałów, bo niestety nie wiele z nich zrozumiałem, tylko o faktyczną pomoc, w postaci wskazania mi odpwiednich wartości, które odpowiadają za przesunięcie prawego menu na prawą stronę oraz poszerzanie ramki z zawartością strony. Dorzucam oczywiście arkusz CSS.

Zdaję sobie sprawę z własnej niewiedzy, ale na pierwszy rzut oka J 1.5 ma jak dla mnie trochę za dużo nowości, dlatego pytam na forum.


Serdecznie Pozdrawiam!

zwiastun
04-07-2009, 19:41
Proszę o pomoc, jednak nie w postaci linków do Wiki i innych materiałów, bo niestety nie wiele z nich zrozumiałem, tylko o faktyczną pomoc, w postaci wskazania mi odpwiednich wartości, które odpowiadają za przesunięcie prawego menu na prawą stronę oraz poszerzanie ramki z zawartością strony. Dorzucam oczywiście arkusz CSS.


Wybacz, ale coś Ci się chyba pomieszało! Jeśli chcesz, żeby za Ciebie zrobić, to jest dział zleceń.