PDA

Zobacz pełną wersję : Kropki przy odnośnikach



curt
04-08-2009, 19:57
Witam,

robię stronę opartą na Joomla i mam problem, na stronie http://aintgotinaplane.yoyo.pl/ przy odnośnikach w menu pojawiają się czarne kropki, co zrobić, żeby je usunąć?

Pozdrawiam.

Jola
04-08-2009, 20:20
Witam,
bo to lista i domyślny styl dla listy to "kropki" z przodu.
Tylko nie pytaj jak się tego pozbyć w css, skoro chcesz sam robić stronę.

curt
11-08-2009, 12:30
Tak, zauważ, że nie mam pojęcia który styl za to odpowiada, jestem początkujący, to mój pierwszy design pocięty w xHTML i dlatego pytam, to chyba normalne?

zwiastun
11-08-2009, 13:15
To, że pytasz, to rzeczywiście normalne. Ale też skoro się zabierasz za projektowanie szablonu, to normalne powinno być również to, że masz przynajmniej podstawową wiedzę o elementach Joomla! czy umiejętność korzystania z narzędzi projektanta, takich np. jak Firebug. Nie mówię już o zwyczajnym podglądaniu źródła.

curt
11-08-2009, 13:31
No ok, nie chcecie to nie musicie pomagać, szkoda bo stworzyć szablon w css jako tako mi się udało, a brakuje tego jednego szczegółu...

zwiastun
11-08-2009, 13:41
Co znaczy, nie chcemy pomagać?
Czytasz, co Ci piszemy?

curt
11-08-2009, 14:35
No, do tej pory jedyna pomoc to to, że skoro robię szablon to już powinienem to znać

zwiastun
11-08-2009, 14:45
Wybaczy, ale jeśli nic Ci nie mówi stwierdzenie, że źródłem "kropek" jest domyślny styl listy, to jesteś na etapie przedszkola w HTML i CSS, a wówczas nie u nas szukaj pomocy. Jeśli nazwa programu Firebug nie skłoniła Cię do znalezienia informacji na jego temat i zastosowania, to również nie na tym forum szukaj pomocy.

piotrgredowski
13-03-2010, 15:05
gdyby ktoś spotkał się znów z tym problemem to oczywiście do jego rozwiązania przyda się podstawowa podstawa html i css.