PDA

Zobacz pełną wersję : Logowanie do panelu i nic

szczepek32
13-08-2009, 18:40
Witam moja strona s32.pl nagle panel administracyjny przestał działać ,wszystko działało aż do wczoraj okazało się że nie mogę się zalogować, resetowałem hasła też nic. Problem jednak jest większy ponieważ nie wypełniając lub wpisując login i hasło zmyślony strona nie pokazuje że użytkownik lub hasło nie poprawne, czy ktoś się spotkał z podobną sytuacją i może mi pomóc. W ostateczności wgram na nowo portal ale wolał bym dowiedzieć co może być przyczyną ponieważ już drugi raz takie coś się stało :(

alex51
13-08-2009, 19:58
Najprawdopodobniej masz podmienione pliki index.php. Poczytaj >>TUTAJ<< (http://forum.joomla.pl/showthread.php?t=24220&highlight=iframe) i
>>TUTAJ<< (http://forum.joomla.pl/showthread.php?t=26197&highlight=iframe). Jeśli masz aktualne kopie plików i bazy, to nie powinieneś mieć problemem z przywróceniem porządku na stronie.

szczepek32
14-08-2009, 15:54
Witam pliki wydają się ok (nie ma dopisku iframe ) wgrałem na nowo i nic, na localhost wszystko działa :/ strona wyświetlana ok ale logowanie do panelu dalej nie możliwe

tlewap
15-08-2009, 11:25
Podaj adres strony.
Czy logowanie na sronie działa?

szczepek32
16-08-2009, 13:44
Podaj adres strony.
Czy logowanie na sronie działa?

www.s32.pl wczoraj ponownie kopiowałem zrobiłem nowa instalacje i zalogowało się po czym ponownie to samo :/

tlewap
16-08-2009, 14:17
Jaka to wersja joomla?
Spróbuj zaktualizowac do najnowszej wersji.

Znalazłem coś takiego na forum:

Suggestion n.1)
edited the file administrator/components/com_login/admin.login.php to comment out line 69 (//LoginController::display() )
browsed to the login page.
[tried to login] and got an ‘Invalid token‘ message.
Reedited the [administrator/components/com_login/]admin.login.php file to remove my comment at line 69.
Refreshed the login page in my browser and got the normal login form.
Logged in [successfully].try this and if it doesn’t work, then:
Suggestion n.2) [user inoxfire]
edit file administrator/components/com_login/admin.login.php [to comment out line 57, // JRequest::checkToken('request') or jexit( 'Invalid Token' );]
Reedited the [administrator/components/com_login/]admin.login.php file to remove my comment at line 57.
Refreshed the login page in my browser and got the normal login form.try this and if it doesn’t work, then:
Suggestion n.3)
Look for the "User – Joomla!".
Ensure that it is published as mine was not (set published to 1 just in case).
[Look for] in row "Authentication – Joomla"
Ensure that it is published as mine was not (set published to 1 just in case).try this and if it doesn’t work, then:
Suggestion n.4)
first check your Super Admin status:
[Open PHPmyAdmin] in the "jos_users" table set SuperAdmin to:
– field "id" – value "62"
– field "gid" – value "25" or "26".
in the "jos_core_acl_aro" table find row for "62":
– field "id" – write this down (should be 10 normally) – this is the "aro_id".
in the "jos_core_acl_groups_aro_map" table find row for "aro_id" = 10
– "group_id" should be "25" or "26".BONUS:
If, for some reasons, you need to reset your joomla! admin password, or if you need to offer admin access to somebody else, or for whatever the reason, please change it by doing so:
Open PHPmyAdmin.
access your joomla DB and goto table jos_users.
modify "admin"-row and set it’s password code to this: 21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3 (it’s the equivalent of ‘admin‘).

big_krzysiek
16-08-2009, 14:20
nie zmieni bo nie moze sie dostac...

nie wgrywaj calego portalu, tylko nadpisz katalog administrator plikami z instalki...

sprobuj wczesniej ustawic nowe haslo w bazie danych...tutorial jak to zrobic zamiesil trzepiz na youtube

tlewap
16-08-2009, 15:07
If, for some reasons, you need to reset your joomla! admin password, or if you need to offer admin access to somebody else, or for whatever the reason, please change it by doing so:
Open PHPmyAdmin.
access your joomla DB and goto table jos_users.
modify "admin"-row and set it’s password code to this: 21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3 (it’s the equivalent of ‘admin‘).
Tu masz opisane jak zmienic hasło na admin :)

zwiastun
16-08-2009, 15:15
@tlewap - wybacz, ale to jest polskie forum! Piszemy tutaj po polsku, udzielamy rad po polsku. Jak ktoś chce korzystać z pomocy w języku angielskim, to ją znajdzie bez trudu na forum oficjalnym. Znasz język, rozumiesz, to - przetłumacz i podaj informację po polsku.
Poza wszystkim: bez najmniejszego trudu ostatnią poradę można znaleźć po polsku!

szczepek32
16-08-2009, 18:07
-zmiana szablonu nic nie daje
-zmian hasła też nic nie da bo nawet jak się wpisze złe dane portal nie informuje o złym haśle ( wiem jak zmienić hasło w bazie :) )
-wgram folder administrator, jak nie ruszy zorbie tutorial po angielsku przesłany przez tlewap
-mam jomle 1.5.6 ( wcześniej na serwerze home było ok )

szczepek32
16-08-2009, 20:10
[quote=tlewap;128447]Jaka to wersja joomla?
Spróbuj zaktualizowac do najnowszej wersji.

Znalazłem coś takiego na forum:

Suggestion n.1)
edited the file administrator/components/com_login/admin.login.php to comment out line 69 (//LoginController::display() )
Reedited the [administrator/components/com_login/]admin.login.php file to remove my comment at line 69.
Refreshed the login page in my browser and got the normal login form.
Logged in [successfully].try this and if it doesn’t work, then:
Suggestion n.2) [user inoxfire]
edit file administrator/components/com_login/admin.login.php [to comment out line 57, // JRequest::checkToken('request') or jexit( 'Invalid Token' );]
Reedited the [administrator/components/com_login/]admin.login.php file to remove my comment at line 57.
Refreshed the login page in my browser and got the normal login form.try this and if it doesn’t work, then:
Suggestion n.3)
Look for the "User – Joomla!".
Ensure that it is published as mine was not (set published to 1 just in case).
[Look for] in row "Authentication – Joomla"
Ensure that it is published as mine was not (set published to 1 just in case).try this and if it doesn’t work, then:
Suggestion n.4)
first check your Super Admin status:
[Open PHPmyAdmin] in the "jos_users" table set SuperAdmin to:
– field "id" – value "62"
– field "gid" – value "25" or "26".
in the "jos_core_acl_aro" table find row for "62":
– field "id" – write this down (should be 10 normally) – this is the "aro_id".
in the "jos_core_acl_groups_aro_map" table find row for "aro_id" = 10
– "group_id" should be "25" or "26".
krok 1 wyłączyła okno login hasło :)
krok 2 sprawiła że pojawiło się komunikowanie o nieprawidłowym loginie
krok 3 - tak jak w opsie mam ustawione
krok 4 - tak jak w opsie mam ustawione

a więc dalej nic :/