PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z dodaniem tabelki do artykułu.



kat_em
14-08-2009, 01:27
Witam, mam problem z dodaniem tabelki do artykułu- Joomla 1.5.
Gdy klikam ikonkę tabeli, pojawia się okno do edytowania tabeli i jest ono nieaktywne. Tak samo jest z oknem do edycji kodu HTML. Może ktoś wie czym spowodowana jest ta blokada okien? Jestem początkująca, więc może to dla innych jest banalnym problemem, ale dla mnie, niestety, nie.
Z góry dzięki za zainteresowanie tematem.

zwiastun
14-08-2009, 01:29
Widocznie nie zainstalowałaś poprawnie. Na podstawie "u mnie nie działa" nic więcej się powiedzieć nie da!

KYCu
14-08-2009, 01:30
uuh! nie ten dział @kat ;). Witaj

Używasz J!1.5. Cóż. No a powiedz mi no, jaką masz przeglądarkę? Jeżeli FF to przed wejściem do PA wyłącz AdBlock :)

kat_em
14-08-2009, 01:31
Korzystam z darmowego hostingu, w oknie pojawia się reklama- więc to ona może blokować poprawne działanie okna?

kat_em
14-08-2009, 01:32
uuh! nie ten dział @kat ;). Witaj

Używasz J!1.5. Cóż. No a powiedz mi no, jaką masz przeglądarkę? Jeżeli FF to przed wejściem do PA wyłącz AdBlock :)
Witam :) Korzystam z Opery.
Edit: Przepraszam, że nie w tym dziale, ale jeszcze dobrze nie poznałam tego forum.

zwiastun
14-08-2009, 01:40
Dwie dobre rady:
1. Zamiast darmowych hostingów lepiej skorzystać z wydania mov'amp
2. Z rozlicznych przeglądarek edytory stosowane w Joomla stosunkowo najmniej problemów mają z FF.

KYCu
14-08-2009, 01:41
Przepraszam, że nie w tym dziale, ale jeszcze dobrze nie poznałam tego forum.
No to warto :), szczgólnie jeżeli chodzi o problemy tego typu, dobrze sprawdza się "szukajka".
Opera powiadasz. Z doświadczenia wiem, że Opera i zaplecze Joomla nieco się "gryzą". Proponuję do zarządzania Joomla! zainstalować sobie FF lub IE8 i tam sprawdzić działanie edytora i tabel.

kat_em
14-08-2009, 01:55
No to warto :), szczgólnie jeżeli chodzi o problemy tego typu, dobrze sprawdza się "szukajka".