PDA

Zobacz pełną wersję : Problem ze strefą czasową



plmorpheus
22-08-2009, 11:51
Witam ponownie - tym razem problem dotyczy stref czasowych - otóż w konfiguracji joomli mam ustawioną strefę czasową UTC 00:00 no i wszystko klasa tylko, że jak wpisuję artykuł, to wyświetla mi on godzinę dodania o swie godziny wcześniejszą (wpisuję o 10 a wyświetla się że o 8). Z kolei mam zainstalowany także komponent basicschool, w którym godziny wyświetlają sie poprawnie :/ Gdzie problem?

zwiastun
22-08-2009, 12:11
Trudna zagadka, zwłaszcza, że strefa, którą ustawiasz, jest akurat nieco za wczesna. Warszawa i Polska są w strefie: UTC +01:00.

plmorpheus
22-08-2009, 12:43
Własnie wiem o tym tylko nie wiem jak tą strefę zmienić - szukałem czy apache nie ma jakiegoś ustawienia domyślnej strefy czasowej ale nic nie znalazłem może dlatego że nie znam się za bardzo na tych klockach. Jest na to jakaś rada?

KYCu
22-08-2009, 12:46
No to chyba nie jest tak ciężko wejść w konfigurację Joomla! i zmienić strefę a na koniec zapisać! Dodatkowo sprawdź czy w ustawieniach użytkownika (Ty) też masz poprawną strefę czasową.

moje
22-08-2009, 12:46
Strefę czasową ustawiasz w panelu administracyjnym Joomla.

EDIT:

KYCu mnie uprzedził.

plmorpheus
22-08-2009, 13:19
No to chyba nie jest tak ciężko wejść w konfigurację Joomla! i zmienić strefę a na koniec zapisać! Dodatkowo sprawdź czy w ustawieniach użytkownika (Ty) też masz poprawną strefę czasową.


No nie jest wcale trudno, tylko jak ustawiłem strefę czasową UTC 01:00 to wyświetla mi godzinę do tyłu (wpisuję tekst o 13 a pokazuje 12). Jako użytkownik także mam strefę UTC 01:00 :/

KYCu
22-08-2009, 13:21
Mamy czas letni obecnie tak? :) ustaw +2

plmorpheus
22-08-2009, 13:27
Mamy czas letni obecnie tak? :) ustaw +2