PDA

Zobacz pełną wersję : Przeniesienie strony tylko startowa



whats_upp
23-08-2009, 12:47
Witam
Przepraszam z miejsca jeśli powielam temat. Ale szukałem na forum i nie moge znaleźć odpowiedzi na mój problem.Jestem nowicjuszem w temacie i jesst to moja pierwsza stronka

Przenosiłem stronkę z hostingu Blink.pl gdzie miałem Joomle w 1.5.10. niestety nie zrobiłem prawidłowej kopi tylko posiadałem kopie plików z ftp.
Nowe miejsce jest na cba.pl gdzie jest joomla 1.5.14. Przeniosłem pliki normalnie na ftp wy edytowałem plik config.php i coś tam zadziałało.
Mam dostęp do panelu ale stronka działa mi tylko startowa i to bez szabonu widać sam tekst.
Mógłbym prosić o jakieś sugestie co poprawić zeby to działało

PeFik
23-08-2009, 13:02
a kopie bazy danych masz? Jeśli nie to ... ;(

Każda Joomlowa strona składa się z:
1) plików CMS + twoich plików np. zdjęć
2) bazy danych MySQL (tam są teksty)


A zreszta marsz na wiki.joomla.pl

whats_upp
23-08-2009, 13:13
No niestety bazy nie posiadam ;(

Ale jak sie zaloguje do panelu to mam wgląd do wszystkich artykułów
A na startowej też odpala i jest cała treść co była tylko brak szablonu.

No i nie moge przejsc co podstron bo mnie kierują na stary adres który się różni od nowego tylko tą koncówką cba.pl

Zaktualizowałem jeszcze joomle do 1.5.14

PeFik
23-08-2009, 15:02
hmm... tylko przypuszczać mogę, że obie twoje strony zatem korzystają z tej samej bazy i gdyś (1) - skasował padło by na obu.

cba.pl - to nie końcówka a domena, czytałeś coś kiedyś o CMS, domenach ??

"No niestety bazy nie posiadam" - no więc jak chcesz przenieść stronę, bez przenoszenia bazy danych?

whats_upp
23-08-2009, 17:58
cba.pl - to nie końcówka a domena, czytałeś coś kiedyś o CMS, domenach ??Doskonale to rozumiem ale chodziło mi ze strona mi sie odpala na adresie x.cba.pl ale odnośniki z menu prowadzą do adresów x.pl.
Pojęcia domeny i CMS oczywiście znam moze się nie wyraziłem dokładnie