PDA

Zobacz pełną wersję : Mam problem z polskimi znakami.



Arctic
31-08-2009, 13:19
W sekcji Archiwum nie wyświetla mi polskich znaków. Mam tam wrzesie� czy sierpie� to samo mam w elementach szablonu zamiast Site Tols w idnex.php zmieniłem na Narzędzia a wyświetliło mi Narz�dzia

dkint
31-08-2009, 13:36
Witam

Podaj więcej informacji, która wersja joomla, jakie kodowanie bazy danych, jakie kodowanie templatki ... ogólnie z tego co napisałeś raczej problem w kodowaniu templatki ...

pozdrawiam
Krzysiek

Arctic
31-08-2009, 13:37
Sory że jestem laikiem mogę podać że jest to Joomla 1.0.15 a co do kodowanie templatki to nie wiem jak to sprawdzić

zwiastun
31-08-2009, 13:51
1. Temat był nieraz poruszany na forum.
2. Skoro dopiero zaczynasz, to czemu używasz Joomla 1.0!?

Arctic
31-08-2009, 14:02
To już inna gardłowa dla mnie sprawa ja poszukuje tutaj pomocy i miałem nadzieję że na forum ją znajde

zwiastun
31-08-2009, 14:09
Przykro, że tak się zdarza, jak Ci się przydarza, ale:
- Szukanie polega m.in. na korzystaniu z wyszukiwarki.
- Korzystanie z forum polega m.in., na sprawdzaniu, czy na Twoje pytanie nie została już wcześniej udzielona odpowiedź.

dkint
31-08-2009, 14:11
Witam

Daj chociaż link do strony i tak jak Zwiastun napisał nie ma sensu rozpoczynać pracy z joomla od wersji już nie wspieranej ...

pozdrawiam
Krzysiek

rajfur
31-08-2009, 14:13
Tak więc nowicjuszu użyj wyszukiwarki na forum, temat wielokrotnie poruszany. W stopce zwiastuna znajdziesz także wszystkie pomocne linki gdzie trochę się przy okazji poduczysz. Te rady nie wynikają z nieużyteczności innych. Uwierz, ciężko komuś pomóc gdy ten nie posiada minimum wiedzy w temacie przy tym wykazuje mnimum własnego wysiłku. Nie bądź leniem :D

Arctic
31-08-2009, 14:13
criss.pl.pl

zwiastun
31-08-2009, 14:19
Czy język polski jest dla Ciebie zrozumiały? Joomla 1.0 jest zamkniętym projektem!