PDA

Zobacz pełną wersję : Zepsuta galeria po przyjaznym url



Dumek
20-09-2009, 17:10
Witam wszystkich ponownie . Dziękuje za pomoc przy wcześniejszym temacie. Pojawił sie jednak zupełnie inny nieoczekiwany problem . Skorzystalem z porad o przyjaznym url bo wydawało mi się to logiczne ale wchodząc do artykułu jedynego napisanego narazie widzę ze zamiast wyświetlać jedno zdjęcie wysypało mi cala galerie pod reklamami google na stronach prowadzących do sekcji jest Oki tylko artykuł przynosi problem Strona to www.Auto-Bastion.pl (http://www.Auto-Bastion.pl)
z góry dziękuje za pomoc nie jestem informatykiem i nie dam rady sobie z tym poradzić.

Jeżeli np nikt sie z takim przypadkiem nie spotkał to prosił bym pomoc w kwestii znalezienia może innego modułu wzamian simple image rotora bo grafika ma być główna silą napędowa tego serwisu
Dziękuje Łukasz

Bazyl
20-09-2009, 20:59
Jeśli chodzi o proste adresy to wszystko jest opisane (http://www.wiki.joomla.pl/Proste_adresy_w_Joomla_1.5).

1. Nie widziałem na tym forum informacji, by włączenie prostych spowodowało opisane przez Ciebie błędy.
2. Na Twojej stronie nie znalazłem galerii zdjęć...
3. Nie ma też reklam Google, pod którymi się coś wysypuje...

Postaraj się szanować nasz czas...

http://extensions.joomla.org/extensions/photos-a-images/images-rotators

Dumek
20-09-2009, 21:15
Nie mam problemów z prostymi adresami tylko ich skutkami ubocznymi :)

Proszę wejść w artykuł(więcej bądź czytaj dalej) i spojrzeć w prawą stronę zamiast rotować się zdjęcia wysypały się wszystkie pod reklama Google wystarczy w artykule kliknąć i niemiły efekt gotowy . W innych wyszukiwarkach niż Mozilla jest jeszcze gorzej jak widzę bo wszystko ucieka gdzieś na dól

P.s Naprawdę staram się szanować państwa czas ile mogę robię sam i szukam na tym forum ale czasami potrzebuje pomocy . Dzięki za te rotory wszystkie
Linki które pan wysłał przeczytałem :) sprawdziłem te haszowania niektóre jednak problem istnieje nadal