PDA

Zobacz pełną wersję : Prośba o ocenę strony



dekonrado
01-10-2009, 10:34
Witam

Zwracam się z uprzejmą prośbą o sugestie i ocenę strony, co powinno jeszcze być, co poprawić, może jakieś błędy w funkcjonowaniu wyłapiecie itp. Wszystkie Wasze uwagi będą bardzo cenne i będę bardzo wdzięczny.

Adres strony www.gminapiatnica.pl (http://www.gminapiatnica.pl)

Witryna dopiero powstaje więc może nie ma na niej zbyt dużo informacji ale to się wkrótce będzie zmieniać i będą dodawane nowe wiadomości.

Pozdrawiam

szoszon1
01-10-2009, 11:36
Mnie osobiście się bardzo podoba , chociaż jestem dopiero laikiem :D
Mam kilka pytań , jeśli można :
1.Jak zrobić taki przewijający się komunikat na górze strony ?
2.Te zdjęcia na górze też mi się podobają , jaki moduł jest za to odpowiedzialny ?
3.Ogólnie podoba mi się też szablon , można takowy gdzieś ściągnąć ?

PeFik
01-10-2009, 11:37
1-wszy rzut oka, nieźle, bo miałem obawy, póki co masz status na forum nowicjusz, a tacy to pokazują... a tu miła odmiana.


Menu górne - dlaczego przycisk strona główna na samym końcu listy ?

Czy jest sens dawać: Imieniny obchodzą: Danuta, Igor, Remigiusz - to trochę pachnie domową stroną (!), a nie stroną urzędu. Ogólnie zawsze to wyśmiewam w magazynie Itwadministracji. Sugeruje dać tam pole szukaj [ ......]

Dział pliki - przypuszczam że jeszcze w budowie

Stopka "Witryna oparta na" .... to miło z twojej strony, ale nie wiem czy słowo witryna jest najlepsze, skoro moim zdaniem to serwis gminny.
Ja wiem, że się czepiam, ale ogólnie na stronach urzędowych unika się ze względów bezpieczeństwa pisania jaki to CMS.

Odwiedzający witrynę - moduł zbędny, nikomu nic nie mówi i nic nie wnosi, poza radością kierownika.

sunpietro
01-10-2009, 11:39
czy nie powinno być na dole adnotacji odnośnie twórcy szablonu?
bo to jest red-evo-aphelion czy jakoś tak

dekonrado
01-10-2009, 12:14
Odpowiadam i prostuję:

szoszon1:
1. Info Line (http://www.templatka.pl/pl/modules/skroler-tytulow-dodatkowych-tresci.html)