PDA

Zobacz pełną wersję : błąd po instalacji



Mido
06-10-2009, 17:35
Witam, właśnie zainstalowałem Joomle w środowisku lokalnym i wyskakuje mi taki błąd:
Warning: Parameter 2 to frontpage() expected to be a reference, value given in F:\WWW\xamp\xampp\htdocs\Joomla\includes\Cache\Lit e\Function.php on line 100


o co chodzi ?

(od razu zaznaczam że jestem zielony w te klocki, trochę problemów już miałem zanim udało mi się zainstalować)
Z góry dziękuję za wszelaką pomoc.

Mido
06-10-2009, 17:43
Warning: Parameter 3 to showItem() expected to be a reference, value given in F:\WWW\xamp\xampp\htdocs\Joomla\includes\Cache\Lit e\Function.php on line 100

Albo taki, jak chce coś zrobić ...

idek
06-10-2009, 18:59
zainteresuj się może Mov'AMP
http://wiki.joomla.pl/Mov%27AMP_PL_-_Joomla!_wsz%C4%99dzie_tam_gdzie_chcesz

Mido
06-10-2009, 19:39
mam już poinstalowane wszystko, instalowałem Xampp-a

Mido
06-10-2009, 21:03
pomoże ktoś ?

zwiastun
06-10-2009, 21:37
Regulamin, punkt A! Albo wizyta u jasnowidza!

Kudlok
18-11-2009, 20:02
Dzięki wielkie, Userzy Najmądrzejszy, za wyczerpującą odpowiedź. To, że niekoniecznie wiemy, o co chodzi, nie znaczy, że można nas traktować jak baranów czy półgłówków. Moim zdaniem to po prostu niegrzeczne - jeśli oczekujecie grzeczności, netykiety, uważnego czytania FAQ itd., to sami przypomnijcie sobie od czasu do czasu zasady zwyczajnej staroświeckiej kindersztuby (dla nieoświeconych: dobrego wychowania). Oprócz złotej rady zainstalowania innego oprogramowania miło by było gdybyście zeszli ze swojego Parnasu Dla Superdoświadczonych-i-Najmędrszych Webmasterów i wyjaśnili maluczkim, że problem leży w wersji PHP.

Rozwiązanie problemu można znaleźć tu:

http://www.justanswer.com/questions/2mdkf-hi-installed-xampp-seems-work

I, proszę sobie wyobrazić, od udzielenia wyczerpującej informacji nikomu korona z głowy nie spadła.

zwiastun
18-11-2009, 20:37