PDA

Zobacz pełną wersję : Remository proszę o pomoc



wlizskif
06-10-2009, 18:45
Jestem początkujący posiadam zainstalowaną wersję joomli 1.5.13.
Doinstalowałem komponent Remository.
Nie mam pojęcia jak wrzucony plik zaimportować do artykułu.

Jest tu już parę tematów związanych z tym komponentem ale nie znajduje odpowiedzi na moje pytanie.

Jeśli nie znasz odpowiedzi po prostu nie odpisuj.

adminweb
06-10-2009, 18:58
Nie mam pojęcia jak wrzucony plik zaimportować do artykułu.
Jaśniej proszę
Może o to Ci kaman?
piszesz arta opisujesz plik i podajesz link

josh
06-10-2009, 19:45
jesli masz na mysli wyswietlenie pliku do pobrania w artykule, to doinstaluj bota
QuickDown

w arcie osadzasz plik poleceniem:
{quickdown:5} gdzie 5 to id pliku

neami
11-10-2009, 18:28
Joomla 1.5.8
Remository 3.46
Zainstalowałam dodatek QuickDown, ale po jego opublikowaniu, przy bróbie wczytania strony wskakuje błąd
"Fatal error: Class 'remository_plugin_quickdown' not found in O:\WWW\cmsj-01_07\joomla_1_5_1\plugins\content\quickdown.php on line 43".
Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem?
Z góry dziękuję.

josh
11-10-2009, 21:29
moze remo za stare masz i nie dziala z najnowszym quickdownem, sprawdz czy z 3.5.2.6 dziala
albo tez php za niskie
no ale 1.5.8 to mus pociagnac do 1.5.14

pozdr

Joom-Joom
15-10-2009, 11:11
Dzień Dobry!

Chciałem się dowiedzieć jaką ścieżkę podawać do ReMository. Gdy wgrywałem pliki do DocMan to w artykule tworzyłem link ze ścieżką na począteku - dmdocuments/ i dalej nazwa pliku i rozszerzenie i koniec. Wgrałem pliki do ReMository i nie wiem co mam wpisać gdy tworzę link w artykule. Wpisałem /downloads i nazwa pliku ale to nie działa - wyskakuje błąd The requested URL was not found on this server. Czy podaję złą ścieżkę?

josh
15-10-2009, 15:44
domyslny folder jaki tworzy komponent to Remos_downloads
do osadzania plikow w artykulach jest bot quickdown

neami
15-10-2009, 16:44