PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z wyświetlaniem zegarków we flashu



Graveir
10-10-2009, 00:56
Witam :)

Używam Joomli od 2 dni, więc wybaczcie, jeśli problem jest banalny ;)

Otóż usiłowałem zaimplementować na stronie zegar we flashu - najpierw Time Clock, potem Speaking Clock (oba autorstwa Jokrisa) - ten drugi już bardziej w charakterze testu, czy problem nie jest związany z uszkodzeniem plików tego pierwszego.

Problem polega na tym, iż wtyczki zamiast zegara wyświetlają białe kwadraty o wymiarach docelowych modułu.

Prosiłbym w miarę możliwości o sugerowanie rozwiązań nie wymagających grzebania w kodzie - jestem programistycznym jełopem ^^

zwiastun
10-10-2009, 02:14
1. No tak, po 2 dniach poznawania systemu największym problemem jest instalowanie nikomu niepotrzebnych bajerów.
2. Można i tak, ale przynajmniej warto by się nauczyć czytać informacje, do czego te bajery są przeznaczone.
3. Gdzie szukać odpowiednich nie podpowiem, bo każdy użytkownik komputera może mieć podręczny i poręczny zegarek bez pomocy twórców stron internetowych

Graveir
10-10-2009, 10:49
Sęk w tym, że jeśli będę chciał dorzucić inne elementy tego typu, choćby filmik czy baner reklamowy, to mogą również nie chcieć działać, wolę zatem od razu wiedzieć w czym leży problem.

zwiastun
10-10-2009, 11:30
To akurat napisałem - w umiejętności czytania informacji, do czego rzeczy służą!

Graveir
10-10-2009, 11:34
Mhm. No skoro tak... zdaje się, że temat do zamknięcia.

sunpietro
10-10-2009, 11:51
musisz posprawdzać jak pliki Flash sa wczytywane do szablonu
bo tutaj leży problem
a jak go rozwiązać to poszukaj na tym forum.

Graveir
10-10-2009, 12:00
No i to już jest jakiś start :) Co prawda nadal nie wiem co z tym zrobię, ale dzięki za pomoc ;)

zwiastun
10-10-2009, 12:35
@sunpietro: nie zgadłeś, o co chodzi!