PDA

Zobacz pełną wersję : nie wyświetlają się pozycje menu



Mido
14-10-2009, 23:05
Witam, mam taki problem, jak tworze pozycje menu to nie wyświetlają się one w wykazie ani na stronce, jest tam całkowicie pusto, a chciałbym stworzyć kilka podmenu. O co chodzi ?
Mam joomle 1.5.14. Nie znalazłem odpowiedzi w poradnikach, proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem początkującym użytkownikiem.

sunpietro
14-10-2009, 23:16
spróbuj przeinstalować Joomlę, może to pomoże
czasem wystarczy zaznaczyć opublikowanie danej pozycji menu lub modułu które zawiera dane menu

Mido
14-10-2009, 23:27
moduł mam opublikowany, a pozycji się nie da skoro jej nie widać w wykazie

sunpietro
14-10-2009, 23:30
mam wrażenie że coś przeoczyłeś po prostu
warto posprawdzać wszystko krok po kroku - bo czasem "rutyna" może splatać psikusa

Mido
16-10-2009, 14:38
przeinstalowanie nic nie dało ... dalej pozycje utworzone się nie wyświetlają w panelu (a na stronce je widać) i nie da się nowych stworzyć ...

Mido
17-10-2009, 16:01
Ma ktoś jakiś pomysł ? Wydaje mi się że przeszukałem wszystko i nie wiem czemu tak się dzieje :/

sunpietro
17-10-2009, 16:22
to niemożliwe by się nie wyświetlało i założę się że nie zastosowałeś się całkowicie do porad zawartych w tym temacie czy ogólnie na forum

Mido
17-10-2009, 16:38
No a jednak możliwe, no nie da się nie zastosować do tego, bo to nic skomplikowanego, przeinstalowałem joomle i dalej od początku jest tak samo, nic tam nie mieszam, jedynie jak tworze jakąś pozycje w topmenu to ją widać ale jedynie na podglądzie a w zapleczu nic a nic ... Nie wiem co jest grane

molodicki
18-10-2009, 10:16
Joomla w wersji 1.5.14 (nie wiem jak pozostałe) ma problem z obsługą PHP w wersji 5.3.0 zainstaluj starszą werję PHP 5.2.x. i po problemie.

jaqin
19-10-2009, 12:15
ja mam odwrotny problem ;p w zapleczu widac ze sa odnosniki z menu a na stronie glownej nie ma linkow w menu jest tylko nazwa menu, o co kaman ? i o co chodzi z ta wersją PHP ?

StudioV
21-10-2009, 11:08