PDA

Zobacz pełną wersję : hwdvideoshare



agidab
15-10-2009, 19:45
Witam,

Szukam pilnie tłumaczenia do HwdVideoShare. Czy ktos moze wie, gdzie mozna je znalezc?

Jesli nie ma jeszcze takiego tlumaczenia, to chetnie sama sie tym zajme. Niestety jestem w tym dosc zielona, wiec bylabym wdzieczna za wskazowki.

maćku
15-10-2009, 21:19
Spolszczony frontend i kawałek backendu.

agidab
16-10-2009, 18:22
Dzieki! Wszystko smiga. :)

kresy
11-11-2009, 22:19
Dzieki! Wszystko smiga. :)
Można wiedziec jak to zainstalowac?

agidab
11-11-2009, 22:44
Wczesniejsze wersje mialy instalator w zakladce plugin. Niestety ta najnowsza wersja nie ma takiej opcji i nie wiem co z tym fantem zrobic. Przyznam sie, ze juz trace cierpliwosc do tego komponentu - ciagle cos sie sypie. Ale moze to kwestia serwera - home.pl?

kresy
11-11-2009, 23:46
Wypuscili wersje PRO i chca chyba sklonic do zakupu tejze :(

pretor
23-11-2009, 23:05
No właśnie jak ten polski zainstalować bo mi wywala że nie widzi pliku XLM

Błąd. Nie znalazłem pliku instalacyjnego (XML) we wskazanym pakiecie. Być może pakiet jest podwójnie skompresowany.

piotrgredowski
10-02-2010, 12:48
Również potrzebuje spolszczenia do hwdvideoshare.
http://mójradom.pl/index.php?option=com_hwdvideoshare&Itemid=114&task=frontpage (http://m%C3%B3jradom.pl/index.php?option=com_hwdvideoshare&Itemid=114&task=frontpage)
na tej stronie się właśnie znajduje spolszczony hwd. Plik wyżej umieszczony jako spolszczenie próbowałem na różne sposoby wykorzystać ale ostatecznie nic z tego nie wyszło.

maćku
10-02-2010, 12:58
Załączam kolejną, niestety nadal niepełną, wersję spolszczenia do hwdVideoShare.

piotrgredowski
10-02-2010, 13:31
Dziękuje za szybką odpowiedź jednak plik, który podałeś jest spolszczeniem ale do hwdPHOTOshare. Jeżeli posiadasz do hwdVIDEOshare to byłym wdzięczny za umieszczenie tutaj.

maćku
10-02-2010, 13:40
Byłem pewny, że wgrywam do hwdVideoShare.
Poprawiony załącznik znajduje się w moim poprzednim poście.

benio07
03-03-2010, 11:59