PDA

Zobacz pełną wersję : nietypowy moduł newsów / aktualności joomla 1.5



karczewk
21-10-2009, 21:32
Witam,

Nie ukrywam że jestem początkującym użytkownikiem tego CMS.

Poszukuję modułu/dodatku który pozwoli wyświetlać newsy, gdzie zawarte na stronie byłyby:

1. Tytuł newsa
2. Data dodania newsa
3. Krótki tekst newsa ( np. 150 znaków podtytułu co w newsie jest ciekawego)
4. Do każdego newsa button "więcej", gdzie po kliknieciu w niego przenosi nas do artykulu
5. Na samym dole button więcej newsów, który przenosiłby nas do spisu większej ilości artów. ( ten podpunkt można ominąć aczkolwiek jak by był to by było fajnie )

Interesuje mnie moduł o takich właśnie możliwościach, lub bardzo zbliżonych. Bardzo proszę o podanie konkretnego tytułu.

zwiastun
21-10-2009, 21:36
To daruj sobie obecność na forum tak do momentu, aż się zapoznasz z Joomla na tyle, by nie pytać o ABC!

karczewk
21-10-2009, 21:46
Ja proszę tylko o tytuł a nie wykonanie za mnie roboty. Przerobiłem moduły "Global News", czy tez "Dispay News" i nie udało mi się znaleźć tego czego szukałem, a pan panie adminie, proszę abyś rzucił tylko jakieś hasło.

zwiastun
21-10-2009, 21:59
Masz ich w mojej stopce 4! Zacznij od ostatniego!
PS i skoro już przez "pan", to życzę sobie z wielkich liter :)

CaRgO24
04-12-2009, 18:19
Jeżeli już jesteś adminiem to mógłbyś wykazać troche zrozumienia bo mogę się założyć, że sam na początku tułałeś się po takich forach i zadawałeś takie pytania, a takimi postami na pewno nie przyczyniasz się do tego, że liczba użytkowników tego wspaniałego CMS'a wzrośnie. Sam nie znam odpowiedzi na zadane przez karczewk pytanie, nie mniej jednak nie zwracając uwagi na brak kultury i zrozumienia dla braku wiedzy oraz chęci jej nabycia wykazanej przez admina sugeruję zapoznać się z zawartością stopki jego postu.

nikszal
04-12-2009, 19:52
...

Interesuje mnie moduł o takich właśnie możliwościach, lub bardzo zbliżonych. Bardzo proszę o podanie konkretnego tytułu.