PDA

Zobacz pełną wersję : Reviews and Ratings - wtyczka do SOBI2 - proszę o pomoc



damianP
29-10-2009, 16:13
Witam. Jak skonfigurować ową wtyczkę aby dało się oceniać wpisy od strony witryny? Próbuję na wszystkie sposoby ale nic mi nie przychodzi z tego. Dodatek jest dla mnie bardzo dobry, ale nie mogę go odpowiednio skonfigurować aby był przydatny. Owszem, we wpisie (tylko skróconym, po rozwinięciu juz ich nie ma) są "gwiazdki" ale nie można i nich korzystać. Może jeszcze brakuje jakiegoś dodatku? Proszę o pomoc w tej sprawie.

Jola
29-10-2009, 18:08
Sobi2->Wtyczki->Reviews and Ratings
Masz tam wszystkie informacje co należy zrobić, żeby zadziałało. :)
Wiem, że Forum jest fajnym miejscem, ale od czasu do czasu spróbuj zrobić coś samodzielnie.

damianP
29-10-2009, 18:20
Ja o tym wszystkim wiem tylko, że nie jestem żadnym informatykiem i niektórych pojęć po prostu nie rozumiem i nie chodzi mi o tłumaczenie z angielskiego bo to sam potrafie zrobić, tylko takie suche tłumaczenie nie do końca jest dla mnie zrozumiałe. Przestawiałem wszystko po kolei, żeby rozgryźć to na "chłopski rozum" (zresztą jak z większością dodatków), ale jestem bezsilny w tym przypadku. Tak niewiele trzeba do ukończenia mojego serwisu więc akurat ta opcja byłaby dla mnie zbawienna.

Jola
29-10-2009, 19:52
Musisz wstawić do pliku szablonu kod, który będzie wyświetlał zawartość dodatku.

<?php echo $plugins['reviews']; ?>Sobi->Szablony i CSS->Szablon widoku szczegółowego
W wybranym miejscu dopisujesz np. u góry tabeli:

<table class="sobi2Details" <?php echo $style; ?> >
<tr>
<td><?php echo $plugins['reviews']; ?></td>
</tr>
<tr>
<td><?php echo $ico; ?><h1><?php echo $mySobi->title; ?></h1></td>
</tr>
W ustawieniach decydujesz kto może głosować, i inne opcje..

damianP
29-10-2009, 20:21