PDA

Zobacz pełną wersję : [PROBLEM]Materiały statyczne-brak uprawnień



Kolok
20-07-2006, 11:09
Joomla 1.0.10-pl_plus_Admin-pl (http://www.joomla.pl/index.php/component/option,com_remository/Itemid,15/func,fileinfo/id,185/)


Wersja MySQL:: 4.0.24
Wersja PHP:: 4.3.10-16
Witam :)
Tworzę materiał statyczny i daję mu dostęp Public. Jak jestem niezalogowany to wyskauje mi komunikat:" Nie masz uprawnień, aby zobaczyć tę część witryny.Musisz się zalogować."
natomiast jezeli się zaloguję to wyskakuje mi komunikat:" Nie masz uprawnień, aby zobaczyć tę część witryny."
Odnośnik do tego materiału umieszczam w usermenu.
Jestem początkującym użytkownikiem tego systemu portalowego.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Z góry dziękuje i pozdrawiam

hazael
20-07-2006, 12:15
Korzystasz moze z takich udogodnien jak OpenSEF ?
Mniewałem czasem błednie zmapowany adres, pod który zostało przypisanych kilka aliasów o tej samej nazwie z zupełnie innych adresów. występował wtedy konflikt i niezaleznie od uprawnien, każdemu wyswietlało ten sam komunikat.

W kazdym razie najprościej jest wywalić z menu link do tego źródła i założyć nowy - zmieni się jego Itemid i powinno być ok.

Kolok
21-07-2006, 10:49
Nie korzystam z niczego po za czystym joomla 1.0.10pl
Usunąłem, próbowałem założyć jeszcze raz donośnik/materiał statyczny, a potem w innym menu i nadal to samo:"Brak uprawnień"

zwiastun
21-07-2006, 14:05
Chyba bez sprawdzenia na Twoim serwerku się nie obędzie. Materiał statyczny dodaje się bowiem do menu, pojawia na stronie, nie sprawia to żadnych kłopotów. Być może gdzieś popełniasz jakiś błąd. Ale trudno zgadywać, gdzie i jaki.

barat
23-07-2006, 00:13
Jeszcze kilka godzin temu też miałem ten problem :)
Wejdź w edycje materiału statycznego i sprawdź czy aby data wygaśnięcia wątku nie jest ustawiona na 1999rok :) Przestaw to na dowolny np 2300 i będzie ok :)
Po prostu masz ustawione, ze materiał statyczny dodany dzis, a data wygaśnięcia na ... 7 lat temu :P
To powinno być to :)

Kolok