PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z mysql po instalacji potogallery



goro07
09-11-2009, 00:36
Witam, jestem początkującym użytkownikiem joomla 1.5, zainstalowałem sobie komponent photogallery, ręcznie dodałem tabele do bazy poprzez import pliku install.bak, myśląc iż tu jest problem, jednak pojawia się stos błędów. W panelu kontrolnym nie wyświetla grafiki, w panelu grafiki wyskakują takie błędy:

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /virtual/l/u/lukaszczyk.ugu.pl/pokoje/libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 344

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /virtual/l/u/lukaszczyk.ugu.pl/pokoje/libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 344

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /virtual/l/u/lukaszczyk.ugu.pl/pokoje/administrator/components/com_phocagallery/libraries/phocagallery/render/renderadmin.php on line 65

Podobne błędy wyskakują podczas zapisywania czegokolwiek. Myślę że coś jest nie tak bądź w pliku bazy danyc, bądź w .php, ale nie mogę sobie z tym poradzić więc bardzo proszę o pomoc

Dzięki i pozdrawiam

Jola
09-11-2009, 00:46
Witam,
a jak przykładowo nazywają się te dodane ręcznie tabele komponentu phocagallery? Czy przypadkiem nie zaczynają się od #__?

goro07
09-11-2009, 09:13
Właśnie nie, dlatego je instalowałem ręcznie. Po automatycznej instalacji tak się zaczynały. Baza danych jest z poziomu serwera niby dobrze zainstalowana, są wszystkie tabele i wszystkie kolumny.

Jola
09-11-2009, 18:26
Chyba zapomniałeś dodać kategorię.

goro07
09-11-2009, 21:23
Nie dodałem kategorii, ponieważ nie da się tego zrobić z poziomu joomla. Wyskakuje ostrzeżenie:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /virtual/l/u/lukaszczyk.ugu.pl/pokoje/administrator/components/com_phocagallery/models/phocagallerycs.php on line 100

a ręcznie nie wiem jak to zrobić, co wpisać w poszczególne kolumny.


pozdrawiam

Jola
10-11-2009, 00:29