PDA

Zobacz pełną wersję : instalacja spolszczenia 1.5.15



Marek99
11-11-2009, 13:56
Witam
Własnie pierwszy raz próbuję zainstalowac joomla 1.5.15. Serwer localhost. Instalacja przebiegła poprawnie. Strona testowa uruchamia sie poprawnie. Kłopot nastapił przy próbie zainstalowanie polskiego pakietu językowego : pl-PL.joomla1515-admin-site.zip.
jako, że jestem w tym kompletnie "zielony" mam taki oto problem:
Wykonalem :Extension -> Install/Uninstall {Rozszerzenia - Instalator], przejdź do sekcji -> Upload Package File [Wczytaj paczkę] - ale tutaj co podać :adres paczki . zip(błąd Failed to move file.) czy też pliku install.xml(błąd:Failed to move file.Unknown Archive Type)
Będę dzięczny za jakąkolwiek pomoc.
pozdrawiam

PeFik
11-11-2009, 14:16
Nie obraź się, ale sugeruje pobrać spolszczoną już wersję z joomlapl.com i nie będziesz miał problemów... przynajmniej z tym na tym etapie.

Poza tym zalecam lekturę:

wiki.joomla.pl
książek dotyczących joomla 1.5 (wyd. helion)
blog o joomla - np. www.blog.elimu.pl

lukasae
11-11-2009, 22:06
musisz rozpakować ten plik najpierw, a potem folder pl-PL wrzuć do joomla/language a folder pl-PL, któy znajduje się w folderze administrator wrzuć na serwer do folderu joomla/administrator/language.

zwiastun
11-11-2009, 22:10
@lukasae: a po co?
Błędu w pakiecie instalacyjnym nie ma. Instaluje się bez problemu.

bcn12
29-11-2009, 23:44
moim zdaniem problem z zainstalowaniem tego dodatku leży w uprawnieniach do katalogu w którym mają się znajdować wypakowane pliki, czyli "language" w katalogu głównym oraz "administrator/language"

Marek99
30-11-2009, 10:30
dzięki za pomoc,
jak na razie skorzystałem z propozycji pierwszej, czyli kompletna polska wersja z joomlapl.com. Co do innych sposobów spolszczenia ... będę próbował w przyszłości.
pozdrawiam
-----------------------

rychuu24
17-05-2010, 14:13
@lukasae: a po co?
Błędu w pakiecie instalacyjnym nie ma. Instaluje się bez problemu.
Hehe, ale występuje...

zwiastun
17-05-2010, 14:59