PDA

Zobacz pełną wersję : nie działające elementy backend'u



Yareck
21-11-2009, 20:46
Witam,
Poszukałem na forum i nie znalazłem takiego tematu (być może używałem niewłaściwych haseł...?)
Do rzeczy:
jestem niemal całkiem zielonym użytkownikiem Joomla! w wersji 1.5.14 i zainstalowałem ją niedawno na serwerze gdzie wszystko wydawało się że działać jak należy aż do momentu gdy wszedłem do backend'u i tam ku mojemu zaskoczeniu okazało się że niezależnie od tego który element zostanie przeze mnie wybrany widzę tylko białą stronę.
Podejrzewam że problem leży w ustawieniach serwera lub udało mi się wygenerować samemu jakiś błąd którego nie zauważyłem.

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi.

Pozdrawiam
Jeszcze Zielony Yareck

tlewap
21-11-2009, 21:31
być może usunąłeś jakiś plik przypadkowo, spróbuj poprzerzucać przez FTP folder administrator (nadpisz)

Yareck
21-11-2009, 22:39
Niestety nie, próbowałem ponownie przy okazji zauważyłem coś jeszcze otóż, kiedy otwieram panel konfiguracji wg przeglądarki otwiera się:

/administrator/index.php?option=com_config - więc wygląda OK

ale próba podglądu źródłą pokazuje białą kartę. Czy może to być jakiś problem z PHP?

nikszal
21-11-2009, 22:54
Jaki serwer? Safe_mode On czy Off?

Oniscus
23-11-2009, 17:48
Niestety nie, próbowałem ponownie przy okazji zauważyłem coś jeszcze otóż, kiedy otwieram panel konfiguracji wg przeglądarki otwiera się:

/administrator/index.php?option=com_config - więc wygląda OK

ale próba podglądu źródłą pokazuje białą kartę. Czy może to być jakiś problem z PHP?

Poza tym co napisał nikszal + biorąc pod uwagę fakt że "nie widzisz" żadnych błędów php poszukaj jak możesz w logach php błędu - często znajdują się tam gotowe odpowiedzi, odrobina "google magic" i znajdziesz rozwiązanie przy okazji się ucząc!

Pozdrawiam - Oniscus

Yareck
24-11-2009, 22:05
Witam ponownie,