PDA

Zobacz pełną wersję : Odtwarzacz Mp3 i schemat strony



fenek96
22-11-2009, 20:04
Witam. Jestem w trakcie tworzenia strony klasowej i mam problem z odtwarzaczem. Dodałem go jako nową stronę aby odtwarzał piosenki bez przerwy podczas odświerzania i chciałbym aby wyświetlał się on sam bez banera i nazwy strony.

Z góry dziękuje za posty i proszę o wyrozumiałość:)

moje
22-11-2009, 20:14
Robisz to źle.
Kod wrzucasz w osobnym pliku html, do którego odsyła iframe, którego wstawiasz w moduł do wstawiania kodu html :)

fenek96
22-11-2009, 20:17
dzięki za odpowiedź ale można jaśniej jestem laikiem

zwiastun
22-11-2009, 21:26
1. Niekoniecznie trzeba chodzić do technikum informatycznego, żeby doczytać się informacji, iż "muzyczka" grająca na stronie to chwyt dzieciaczków, którym się każda choinka podoba.
2. Niezależnie od tego - rozwiązanie problemu na forum podawano, wystarczy dobrze poszukać.
3. @moje podpowiedział rozwiązanie.
4. Proszę czytać, co pisze, a nie co się chce przeczytać. Wrażenie, że ktoś się z kogoś "nabija" dosięga zwykle osób, dla których obrazą jest uwaga, że najpierw powinny poznać abecadło.

fenek96
22-11-2009, 21:54
Widać że nie bardzo rozumiecie mój problem takie jest założenie tej strony żę ma być odtwarzacz plików mp3. Wgrałem odpowiedni moduł i komponent a teraz chce to wywołać aby grało w osobnym oknie aby kto chce posłuchał a nie wszyscy aby nikogo nie męczyć. Forum jest po to aby pomagać i po raz pierwszy spotykam się z takim czymś że ktoś żuci sobie ogólnikami i to ma wystarczyć dla początkującego. Wszystko jest fajnie odpowiedź na pewno jest trafna do mojego pytania gdyż wypowiadają się osoby z większym stażem. Tylko kwestia jest jaki kod i gdzie... czy to takie trudne do wyczytania z kontekstu czy po porostu ludzie zaczynają myśleć że są alfą i omegą... oczywiście nie szykam zwady i niechce nikogo urazić

zwiastun
22-11-2009, 22:18
1. Nie gniewaj się, ale
a) zdecyduj się, co chcesz: