PDA

Zobacz pełną wersję : menu otwierające drugie menu ;-)



dzejmsdin
23-11-2009, 20:05
hmm, mój pierwszy post na forum, więc na początek witam wszystkich.

Przeszukiwałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi, więc chciałbym zapytać czy takie coś jest wykonalne.

Zaznaczam, że jestem baardzo początkujący w pracy z joomlą, ale przeczytałem dużo na jej temat (forum, poraniki, etc.)

Mój problem:

Taki nietypowy układ strony: mam 3 kolumny, w lewej kolumnie mam menu, w środkowej także menu, i w końcu z prawej miejsce docelowe wyświetlania artykułów.
Chciałbym, żeby odpowiednie składniki lewego menu otwierały mi odpowiadające im menu w części środkowej. Dopiero po wybraniu opcji ze środkowego menu, określony artykuł wyświetlał się w 3ciej, prawej części,
Wydaje mi się, że próbowałem już na wszystkie sposoby, ale nie wychodzi mi tak jak chce, ani jedno menu nie wywołuje drugiego ani artykuły nie pokazują się z prawej.


Prosiłbym o jakiekolwiek wskazówki.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam

dzejmsdin.

coliberek1
23-11-2009, 20:18
Hmm... jak ja bym miala taki problem to...w srodkowej części wyświetlałabym wąski artykul w ktorym w niewidocznej tabeli ulozone byłyby odnosniki - czyli tak jakby II czesc menu i stamtąd wyświetlaly by się artykuly w prawej kolumnie.
Ale to ja tak bym wykombinowala - a napewno jest na to jakis oficjalny, standardowy sposób bez kombinowania . :D
Pozdrawiam!
Gosia

dzejmsdin
23-11-2009, 20:26
dziękuję za szybką odpowiedź, ale w ogóle ten artykuł nie chce się wyświetlać ani w części środkowej ani w prawej ;) otwiera się zawsze w w całym oknie, tak jakby nie było podziału na kolumny ;)

coliberek1
23-11-2009, 20:34
To moze pozycje modułów , które masz zlokalizowane w kolumnach (np menu glowne w pierwszej a menu 2 w drugiej) są nieopublikowane na wszytskich stronach tylko na niektorych i dlatego artykul otwiera sie na maksa a nie wśród kolumn.

dzejmsdin
23-11-2009, 22:10
dziękuję

skorzystałem z Twojego pierwszego pomysłu