PDA

Zobacz pełną wersję : mod classifieds - problem z czcionka



desdemon
25-11-2009, 15:36
Witam
Mam problem, po wielu probach udalo mi sie uruchomic komponent oraz modul classifieds. teraz mam nastepujacy problem: chcialbym zmienic rozmiar czcionki w module oraz jej kolor, gdzie tego szukac, jak to zrobic ? oraz jak dodatkowo umiescic ewentualnie modul na srodku pola, aktualnie pojawia sie po lewej stronie. Prosze o pomoc.


Pozdrawiam
desdemon

pyziak
25-11-2009, 15:39
Firebug będzie pomocnym narzędziem opis tu :http://wiki.joomla.pl/Narz%C4%99dzia_projektanta/Firebug

desdemon
27-11-2009, 14:38
jestem zielony w temacie i nie wiem jak to wykorzystac, prosze o pomoc

desdemon
18-12-2009, 15:37
Witam ponownie,
po wielu trudach i mekach doszedlem co i jak aczkolwiek pojawil sie problem poki co nie do przejscia, a mianowicie:

zmieniajac w pliku template css wielkosc czcionki czcionka zmienia sie nie tylko w module ktory chce ale takze w innych co mnie nei zadowala, nie wiem jak to oddzielic

druga sprawa to taka ze wyczytalem ze pomocny tu bedzie przedrostek modulu, gdy dodam jakis za wiele to nie zmienia, poniewaz zmienia sie tylko nazwa naszej klasy w pliku css i nic poza tym

przypuszczam ze trzeba jakos cos dopisac do pliku template css i w tym momencie prosze o pomoc, mecze sie juz z tym jakis czas. Zapewne rozwiazanie jest bardzo proste aczkolwiek jak pisalem wyzej mam 0 pojecia o html'u itp.

Pozdrawiam
desdemon

zwiastun
18-12-2009, 15:44
No ta jak chcesz coś zrobić z 0 pojęcia?
Przyrostki objaśnione na wiki

desdemon
21-12-2009, 08:49
Jak juz pisalem wyzej, przyrostki nic nie daja poza zmiana nazwy z latestads na ta ktora sobie dodam w module class suffix. Ktos sie zlituje nademna ?

zwiastun
21-12-2009, 14:55