PDA

Zobacz pełną wersję : Migracja 1.0 do 1.5 z forum JoomlaBoard



Altey
04-12-2009, 16:21
Witajcie. Mam takie pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi. Mianowicie właśnie przeprowadziłem migrację z 1.0.12. do 1.5.15 Nie bez problemów ale w końcu się udało. Na 1.0.12 miałem forum joomlaboard i teraz pytanie? Da się to wszystko przenieść na nową wersję? Jeśli tak to w jaki sposób. Rozumiem że trzeba skopiować odpowiednie tabele z bazy tylko które? Jeśli ktoś miał podobne przejścia to bardzo proszę o pomoc.
I dodatkowe pytanie: Jest gdzieś pełne spolszczenie site'u dla wersji 1.5.15? Bo to które jest na joomla.pl jest niekompletne.
Pozdrawiam i z góry dziękuje

nikszal
04-12-2009, 18:28
Teraz to forum nazywa się Kunena, ale szczerze mówiąc nie wiem czy sam import tabel pomoże. Nie mam doświadczenia, nie kombinowałem przy takim przenoszeniu. Co do języka polskiego to chyba sobie kpisz. Jest całe i kompletne spolszczenie.

Altey
05-12-2009, 01:13
Nikszal dzięki za odpowiedź. Mnóstwo tematów już przeczytałem i niestety nic nie znalazłem na ten temat. Jakby ktoś był łaskaw podpowiedzieć co nie co to byłbym wdzięczny.
Co spolszczenia - sory - znalazłem na jomlapl kompletne. Wcześniej jednak pobrałem z joomla.pl i pfff...... Ale ważne że już działa jak należy :)

nikszal
05-12-2009, 11:16
Jeśli sprawa przeniesienia forum nie jest bardzo pilna i gorąca, to możemy podziałać dzisiaj wieczorem, Teraz nie mam wiele czasu.

Altey
05-12-2009, 16:02
Jak na razie jakoś bardzo mi się nie spieszy. Mam wiele innych komponentów do zrobienia. Rozumiem że mam zainstalować najnowszą wersję kunena PL i z tego co gdzieś wyczytałem należy skopiować kilka tabel z bazy danych. Tylko które tabele mam skopiować? Nie mam pojęcia :/
Jakbyś miał jakieś rady to z góry dzięki :)

nikszal
05-12-2009, 16:11
O ile mnie pamięć nie myli to tabele mają przedrostek jos_jb_

Altey
05-12-2009, 16:42