PDA

Zobacz pełną wersję : jak wpisać tekst na górze strony



gosia.kocidom
10-12-2009, 11:17
Witam wszystkich!
Jestem totalnie początkująca. Od 2 tygodnie ucze się joomli przerabiając społecznie stronie organizacji charytatywnej na ten CMS. W przysłości strona ma wyglądać w miare tak samo jak obecna strona statyczna.

problem:

Chce umiescić fragment tekstu na samej górze środkowej kolumny. Tekst ma sie pojawiać stale na jednej z podstron, które będzie zbiorem artykulow z jednej sekcji.

Stworzylam modul html, wpisalam tam tekst. We wlasciwosciach wyprobowalam rózne pozycja: right, left, user1, 2 itp. wszystko dziala - ale jak ustawie w pozycji TOP to mi sie pojawia moj tekst na pasku na dole.

uzywam szablonu ja-purity

wyczytalam na tym forum ze trzeba wpisac pozycje w templeteDetails
rzeczywiscie na liscie pozycji, nie bylo w ogole top. Wpisalam ją ale to nic nie dalo. Moj tekst nadal jest na dole.
Dopisalam do tego pliku pozycje topmenu. Pozycja pojawila sie w rozwijanym menu we wlasciwosciach. Ale nie dziala, bo jak ją ustawie to mój tekst znika.

Co zrobic zeby ustawic tekst na samej gorze strony w srodkowej kolumnie.

KYCu
10-12-2009, 11:46
Witaj


Chce umiescić fragment tekstu na samej górze środkowej kolumny. Tekst ma sie pojawiać stale na jednej z podstron, które będzie zbiorem artykulow z jednej sekcji.

Można załatwić to i bez modułu ;)
Jeżeli ów tekst ma opisywać artykuły z danej sekcji, możesz wejść w ustawienia danej sekcji i w jej opisie wpisać swoją treść. Następnie w pozycji menu odnoszącej się do tejże sekcji włączyć opis sekcji.
Masło maślane, mam nadzieję, że zrozumiesz ;)

nikszal
10-12-2009, 11:51
problem:

Chce umiescić fragment tekstu na samej górze środkowej kolumny. Tekst ma sie pojawiać stale na jednej z podstron, które będzie zbiorem artykulow z jednej sekcji.