PDA

Zobacz pełną wersję : js/trojan downloader.agent.nrl



yarek shalom
25-12-2009, 02:13
Witam

Na swojej stronie joomla avast wykryl mi trojana o nazwie: js/trojan downloader.agent.nrl, jest on praktycznie na kazdej podstronie :( moja wersja joomli to 1.0.0

Problemy zaczely sie gdy dodalem hurtowo kilkadziesiat zdjec, najpierw zapisalem je w zip-ie a pozniej wgralem przez strone www

Jak usunac tego wirusa ze strony? Jestem laikiem w joomla, takze nie wiem wogole od czego zaczac?

nikszal
25-12-2009, 04:27
Chyba z lekka pokręciłeś numer wersji Joomla. Jeśli nadal będziesz zwlekał z aktualizacją (migracją) do najnowszej wersji (1.5.15), to w niedługim czasie zostaniesz zdublowany, bo z zanadrzu szykuje się wersja 1.6.

Wracając do problemu - sprawdź, czy masz tylko zainfekowane pliki index.html, czy też pozostałe również. Nadpisz Joomla instalką w tej samej wersji, którą posiadasz na serwerze. Prócz tego możesz również posiadać 'niespodzianki' w postaci innych plików, obcych dla Joomla.

Nie używaj Total Commandera!
Pozmieniaj hasła!

yarek shalom
25-12-2009, 12:29
Witam

Czy jezeli strona nie ma backupu to bez problemu mozna przeprowadzic migracje do nowszej wersji? Jezeli idzie o Total Commandera to wogole nie lacze sie ze strona przez ftp, odpowiadam tylko za dzial galeria na tej stronie, takze nie posiadam hasla oraz danych ftp - a ztego co widze to bez nich niewiele zdzialam?

Jaka jest alternatywa dla total commander?

nikszal
25-12-2009, 14:59
Witam

Czy jezeli strona nie ma backupu to bez problemu mozna przeprowadzic migracje do nowszej wersji?Jedno z drugim nie ma nic wspólnego
Jezeli idzie o Total Commandera to wogole nie lacze sie ze strona przez ftp, odpowiadam tylko za dzial galeria na tej stronie, takze nie posiadam hasla oraz danych ftp - a ztego co widze to bez nich niewiele zdzialam?To prawda. Nie wiele zrobisz, bo tym powinien zająć się administrator.