PDA

Zobacz pełną wersję : Wirus instalujący/aktualizujacy IE6 do IE8



Gru
16-01-2010, 19:57
Siemka,
ten post to forma ekspresji mojej frustracji pisania strony i debugowania jej pod IE6/7. Firefox, Opera, Chrome - idzie jak trzeba. A to M$ badziewie się stawia. Wpadłem na przewrotny pomysł... ja jestem za cienkim (programistą), ale czy nie było by fajnym pomysłem napisać robaka/virusa który po zainstalowaniu się w systemie dokonywał by bez zgody i wiedzy lub wbrew woli i wiedzy aktualizacji Internet Explorera do wersji 8. Wiem, że to troszkę chamska zagrywka http://peb.pl/images/smilies/smile.gif ale znacznie mniej krwawa jak chęć wyprucia flaków z programistów MS którzy to badziewie napisali. Oczywiście wirus usuwał by się automatycznie z systemów w których wykrył by zainstalowanego IE8, tudzież po jego instalacji.

P.S. To nie topic jak to zrobić z instrukcją i kodem, raczej wolne doświadczenia walczących z IE pasywnie. Bez wzywania do popełniania przestępstw, nie chcę zakładać tu 2 konta.

moje
16-01-2010, 20:17
Zawsze możesz blokować dostęp do strony IE i starszym, wraz z informacją o aktualizacji i/lub zmianie przeglądarki. Możesz też dorzucić garść informacji o tym jakie konsekwencje może przynieść brak aktualizacji.

EDIT:

Polecam temat, początki końca IE.

Gru
16-01-2010, 20:44
O to owszem, już dawno to implementuje, ba nawet na swoim blogu pomimo iż them jest zgodny z IE6 to jest tam wtyczka która powoduje zawieszenie tej przeglądarki :mad:

nikszal
16-01-2010, 21:44
Można tak sformatować szablon, aby pod wszystkimi przeglądarki chodził prawidłowo, bez żadnych dodatkowych trików. Generalna zasada - jak najmniej stosuj width i padding oraz border. Marginesy wewnętrzne ustalaj za pomocą jednej klasy. np .margin {width: 10px height: auto}

Gru
16-01-2010, 23:39