PDA

Zobacz pełną wersję : host+domena hostpark.pl+ joomla =...



Duraximus
19-01-2010, 03:10
Witam,
Przygodę z Joomla! i ogólnie z własną strona dopiero zaczynam, jestem kompletnie zielony. Przejrzałem kilka poradników, kilka tematów na forum, szukałem rozwiązania swojego problemu, ale niestety nie znalazłem konkretów. Jeśli chodzi o samą obsługę joomla, to z tym sobie już poniekąd radzę...
Ale sam problem pojawia się na początku, po wrzuceniu plików instalatora, po prostu instalacja się nie odpala. Nie wiem czym to może być spowodowane. Host mam na hostpark.pl, domenę także, pliki joomla niby trzeba wrzucić do public_html z tego co już zrozumiałem, ale wywala 404
The requested URL /public_html/Joomla/installation was not found on this serve
Innym razem wchodząc przez http://88.198.54.140/~gildiaob/ (http://88.198.54.140/%7Egildiaob/) pokazuje się to co pokazuje, ale domyślam się że aby coś się pokazało instalacja musi być przeprowadzona, ale jak mam przeprowadzić skoro nie mogę jej nawet uruchomić...

Usunąłem index.html, próbowałem ze ścieżkami (j/w) i bez, prosiłbym o wytłumaczenie jak jak krowie na granicy :P Jakie mogą być powody nieodpalania się instalacji, lub link do zbioru takich powodów i rozwiązań problemu, ponieważ nie znalazłem jako takiego zbioru najczęstszych problemów. Siedzę już nad tym kilka dni. Za wyrozumiałość i pomoc serdecznie dziękuję.

Przyjmę pomoc również na gg - 19371816
Pozdrawiam.

zwiastun
19-01-2010, 03:15
Krowie to trawki można podrzucić, sianka zimą.
Administratora serwera pytałeś?

nikszal
19-01-2010, 04:57
Ale sam problem pojawia się na początku, po wrzuceniu plików instalatora, po prostu instalacja się nie odpala.Man nadzieję, że przetransferowałes na serwer wszystkie katalogi i pliki, a nie tylko katalog installation?
pliki joomla niby trzeba wrzucić do public_html z tego co już zrozumiałem, ale wywala 404Nie niby - na pewno.