PDA

Zobacz pełną wersję : komunikat systemowy - pozycja



konradio
05-02-2010, 00:01
Witam. Jestem nowy w J! i proszę o pomoc. Problem może banalny, ale nie znalazłem rozwiązania. Buduje sobie stronkę i kiedy przeglądającemu użytkownikowi wyskakuje komunikat systemowy np. "Nie masz uprawnień, by zobaczyć tę część witryny" znikają moduły umieszczone w pozycji "left" mojego szablonu. Domyślam się, że jest to kwestia ustawień pozycji w menu; ale gdzie ustawić pozycję dla czegoś co odpowiada za tego typu komunikaty; nie jest to moduł ani komponent. Jeżeli ktos mógłby podsunąć mi rozwiązanie będę wdzięczny. Pzdr!!!
Adres do strony: http://www.lwowianka.pl (można klinkąć np. na "wyślij artykuł" żeby zobaczyć o co mi chodzi)

KYCu
05-02-2010, 00:22
Witaj,

zajrzyj tutaj http://www.wiki.joomla.pl/Screen.modules.edit.15#Przypisanie_do_pozycji_menu

konradio
05-02-2010, 12:54
Dzięki za odp.:) jednak problem cały czas istnieje - pozycja menu każdego modułu w sekcji left jest ustawiona na "wszystkie", czyli na logikę biorąc moduły powinny pozostać, ale tak nie jest.

Dalej znikają tylko te z left; w innych częściach szablonu pozostają. Wydaje mi się, że może to być wina właśnie szablonu ale nie mam pojęcia co konkretnie mogłoby być źle. Może też moduły znikają bo nie mam w pozycjach menu linku do tego komunikatu (głupota, ale cyt: Jeśli pozycja menu, np. lista kategorii artykułów w sekcji, umożliwia nawigację w głąb, to moduł będzie widoczny na wszystkich stronach, do których można nawigować z tej pozycji menu, a więc na także na stronach z listami artykułów w kategoriach z tej sekcji oraz na stronach z artykułami.). Czyli może gdybym dodał odnośnik w menu do strony wytwarzanej przez komunikat systemowy, to by nie ginęły te moduły. Ale to chyba nie jest możliwe:( Nie mam pomysłu. Ciągle proszę o pomoc, może ktoś się spotkał z takim problemem.

ppilus
05-02-2010, 21:33
"Przełóż" w szablonie fragment kodu odpowiadającego za wyświetlanie komunikatów między user3 a leftcolumn.