PDA

Zobacz pełną wersję : ustawienia PHP



_eva
11-02-2010, 14:36
Witam,
jestem początkująca jeśli chodzi o Joomla dlatego mam pewne wątpliwości.
Na stronie: http://www.pomoc.joomla.pl/content/view/417/51/
na końcu artykułu jest lista kontrolna. Może moje pytanie będzie trochę dziwne, ale czy z tą listą jest wszystko w porządku? Po przeanalizowaniu całości wygląda, że najlepiej jest zastosować te optymalne ustawienia (zielone). Ale dlaczego np. w register_globals, które powinno być wyłączone dla bezpieczeństwa jest zaznaczone równocześnie na czerwono ON- tzn. wymaganie musi być spełnione?

zwiastun
11-02-2010, 15:04
Słusznie, ten tekst, że musi być spełnione jest bez sensu (w przygotowanej nowej odsłonie jest poprawiony) . Zielony kolor oznacza odpowiednie ustawienie,pomarańczowy dopuszczalne, a to co jest na czerwono, to znaczy, ze to jest źle. Poza wszystkim - artykuł dotyczy środowiska dla Joomla 1.0

_eva
11-02-2010, 15:32
Dziękuję za wyjaśnienie. Faktycznie artykuł dotyczy Joomla 1.0 - ale niestety nie jest to zaznaczone - dopiero jak się cofnie do podstrony Instalacje. Ale rozumiem, że jeśli chodzi o listę kontrolną to te informacje są też aktualne dla Joomla 1.5 tylko ,że część ustawień jest już automatycznie wprowadzona?

zwiastun
11-02-2010, 15:44
Ad: niestety - niestety, nie jest to tak hop-siup do poprawki. Gdy korzystam z książek w bibliotece, to czasem też sprawdzamy datę wydania. :)
Podstawowe wymagania Joomla 1.5 są widoczne podczas instalacji na ekranie testowym.

_eva
11-02-2010, 16:02