PDA

Zobacz pełną wersję : Brak treści menu.



martilseltana
16-02-2010, 16:12
Chciałem się na wstępie przywitać, bo to mój pierwszy post na tym forum;)
Jestem początkującym webmasterem. Stronki tworzę zawodowo dopiero od jakiegos roku.

Mój problem polega na tym, że wyświetlają mi się tylko nagłówki sekcji menu, nie widać natomiast zawartości.
Można zobaczyć jak to wygląda pod adresem www.mosir1.lcs.net.pl
Podejrzewam, że ma to związek z ustawieniami serwera, bo gdy stawiam stronke lokalnie wszystko wygląda prawidłowo. w czasie instalacji Joomli wszystkie ustawienia zalecane mam spełnione.
Używam XAMPP na serwerze lokalnie jak i w sieci.
Stawiałem na serwerze również Joomle 1.0. W tej dystrybucji problem polegał na tym, że nie wyświetlała mi się zawartość contentu.
Do tej pory używałem wordpressa i śmigał aż miło na serwerze firmowym. W tej chwili potrzebuję ulepić w miare rozbudowany serwis. Funkcjonalność wordpressa za bardzo się jednak do tego nie nadaje (CMS stricte blogowy), dlatego zdecydowałem się na Joomle.
Nie wiem co powoduje problem z działaniem joomli.:(
Proszę o pomoc.

zwiastun
16-02-2010, 16:22
Typowy problem zawodowca, któremu wydaje się, ze wie jak, a skoro nie tak, to jest problem. Niechaj zatem zawodowiec znajdzie godzinę czasu i poświeci ją na poznanie podstaw obsługi Joomla. Bo nawet nazwać nie potrafi tego, co opisuje. Wiki - poradnik Szybki start!

martilseltana
17-02-2010, 14:49
Może mnie Pan chociaż naprowadzić w którym miejscu robię coś, źle?
Przewertowałem już pomoc i szybki start. Zwykle od tego zaczynam. Powoli zaczyna mnie gonić termin, a szef mi urwie cohones jak go zawale...
Prosze

zwiastun
17-02-2010, 14:51
Pewno doszedłeś do połowy poradnika :)
Żeby wyświetlać jakąś treść, trzeba stworzyć pozycje menu. Samo menu bez pozycji nie wystarczy.

martilseltana
17-02-2010, 14:54