PDA

Zobacz pełną wersję : Padaka po update do 1.5.15



hamarama
21-02-2010, 23:50
Witam,

Nie jestem informatykiem ale prowadzę szkolną www. Idzie jak koń po górę ale pan każe sługa musi :/

Ostatnio postanowiłem zrobić update do 1.5.15 i po wgraniu plików na serwer coś się zadziało, że stronka teraz nie działa Przy odpalaniu strony jak i panelu admina wyświetla jedynie:

Warning: require(globals.php) [function.require (http://www.spmochowo.edu.pl/function.require)]: failed to open stream: No such file or directory in /home/users/hamarama/public_html/index.php on line 24

Warning: require(globals.php) [function.require (http://www.spmochowo.edu.pl/function.require)]: failed to open stream: No such file or directory in /home/users/hamarama/public_html/index.php on line 24

Fatal error: require() [function.require (http://www.spmochowo.edu.pl/function.require)]: Failed opening required 'globals.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/users/hamarama/public_html/index.php on line 24

Mam nadzieję, że nie trzeba będzie strony od nowa wgrywać na serwer. Pliki update pobrałem ze strony Joomli. Nie rozumiem, co poszło nie tak. Jak to naprawić? Bardzo proszę o wyrozumiałość, zaznaczam, że nie moglem znaleźć podobnego tematu na google.

zwiastun
21-02-2010, 23:52
Nie mogłeś - na tym forum ze 100 razy!
Poza tym, używamy tu języka polskiego, a nie slangu!
A swoją drogą, rozumiesz chociaż, co pisze w komunikatach i sprawdziłeś?

hamarama
22-02-2010, 00:00
A swoją drogą, rozumiesz chociaż, co pisze w komunikatach i sprawdziłeś?

Gdybym rozumiał to bym sobie z tym poradził sam. Jedyne co ustaliłem to jest to , że Register Globals mam na OFF na serwerze - cokolwiek to jest. Strona stoi na ehost. Gdybyś mógł mi podesłać jakiś link naprowadzający mnie na temat to byłbym wdzięczny.

zwiastun
22-02-2010, 00:08
Link do czego? Do tłumacza google? Do wyszukiwarki forum? A może mam Ci wybrać tekst, jaki należy wpisać do wyszukiwarki?