PDA

Zobacz pełną wersję : Lokalny portal do oceny.



Rubis
12-03-2010, 12:31
Mam prośbę o opinię na temat serwisu lokalnego
www.teraz-legnica.pl (http://www.teraz-legnica.pl)

To właściwie moje pierwsze zetknięcie z projektowaniem stron (Joomlę zacząłem poznawać w połowie stycznia).Z wykształcenia też nie jestem informatykiem ani grafikiem.
Tworzę właściwie jednoosobowy zespół więc nie mam krytycznego spojrzenia z boku a chcę żeby serwis wyglądał na profesjonalny.

Z góry dzięki za opinie.:)

nikszal
12-03-2010, 13:06
Na razie jest to wielka porażka. Przyjrzyj się się prawej kolumnie. Jest wyszukiwarka, potem długo, długo nic i na samym dole pozostałe moduły. Jest to najprawdopodobniej efekt modyfikacji szablonu.

Rubis
12-03-2010, 13:15
Hmmm, faktycznie.Nie sprawdziłem tego pod Firefox-em.W IE jest poprawnie.
To mam ćwieka do rozwiązania.
Dzięki za info.

nikszal
12-03-2010, 13:21
Pod FF, IE8 i Chrome jest identycznie. Kiszka.

Rubis
12-03-2010, 13:30
Ja mam IE8 i jest OK.
No ale jak wspominałem jestem tylko amatorem.
A z epitetami to mógłbyś sobie darować. Zależy mi na konkretach a nie ogólnikach.

nikszal
12-03-2010, 13:55
Ja mam IE8 i jest OK.Nie jest, albo mamy różne przegladarki

2286

No ale jak wspominałem jestem tylko amatorem. Mam nadzieję, że wiesz co zmieniałeś w formatowaniu?

A z epitetami to mógłbyś sobie darować. Zależy mi na konkretach a nie ogólnikach.Chcesz konkretów? Epitet, na pewno nie jest obraźliwy. Znam bardziej dosadne i wiem również, jakimi mogę się posługiwać. Strona w tym stanie rzeczy nie podlega pozytywnej ocenie, ponieważ zawiera rażący błąd formatowania.

Zainstaluj Firebuga i znajdź błąd.

Raveren
12-03-2010, 13:55
Widzę, że zrobiłeś strone w oparciu o templatkę "DECO". Zmniejsz szerokość lewej kolumny o np 20px, a problem sam się rozwiąże.
Nie jest poprawnie pod żadną z 5 głównych przeglądarek (IE8, Fox 2.6, Opera10, Safari4, Chrome3)!

Rubis
12-03-2010, 15:15