PDA

Zobacz pełną wersję : Szablon do Joomla 1.5 wg wzoru



Aeon
17-03-2010, 18:59
Witam,

Robie stronę o tematyce meblowej na bazie Joomla! 1.5, spodobał mi sie jeden szablon:

http://osc.template-help.com/joomla_27455/

Chciałem go kupić ale tak sie zastanawiam, bo z tego co widzę to jest to chyba dosyć prosty szablon, żadnych grafik, sam tekst i kilka 'tabelek' szarych białych i czarnych... No i animacja flash z meblami ale to jest dla mnie pikuś.. Jeśli by mi sie udało zrobić taki szablon zaoszczędziłbym prawie 200zł..

Pytanie: Czy jest jakiś program do tworzenia szablonów dla Joomla 1.5 którym bym mógł taki szablon zrobić? Bo ja jestem zielony jeśli chodzi o robienie takich szablonów, nie znam sie na CSS i xHTML..

PS. A może jest tu ktoś kto potrafi taki szablon wykonać za niewielkie pieniądze?

Bazyl
17-03-2010, 20:21
Jak się nie znasz znajdź inny szablon, jest ich masa, darmowych...
Szablony dla J! można robić w programie Aristeer (mam nadzieję, ze dobrze napisałem).

Aeon
17-03-2010, 20:30
bez sensu, czemu mam znalesc inny jak sie nie znam? jak bym sie znał, nie pytał bym o programy do robienia szablonów tylko bym sobie taki sam napisał, a że sie nie znam szukam programu którym zrobie taki szablon projektując go a nie pisząc... inne są, darmowe, ale ja chce ten.

A program obczaje :)

Robster
17-03-2010, 20:36
A pofatygowałeś się chociaż żeby poczytać o programie, który zaproponował ci bazyl? Gdybyś wykazał odrobinę inicjatywy, nie pisałbyś głupich postów.

Aeon
17-03-2010, 20:52
przecież napisałem w ostatnim poście że obczaje program więc po co to pytanie czy sie 'pofatygowałem' żeby coś poczytać? to nie jest inicjatywa?

Bazyl
17-03-2010, 21:09
Powiem Ci co jest bez sensu: tworzenie strony bez znajomości podstaw!

Jeśli nie odpowiada Ci czyjaś pomoc, bezinteresowna, to podziękuj grzecznie, a komentarz zachowaj dla siebie.

Aeon
17-03-2010, 22:03
dziękuję bardzo za pomoc.